18 augustus 2013

Wat voel je je rijk met deze hobby!

Het is alweer een paar weken geleden, maar nog steeds "teer" ik op de heerlijke creatieve dag die ik bij mijn vriendin Betty had. Ik had wat dylusionspray en twinkling h2o's meegenomen om uit te proberen en Betty had o.a. al voor inspiratiebronnen (te liften kaarten) gezorgd... Eerst heerlijk in de tuin gezeten en daarna snel aan de slag gegaan op de ó zo gezellige knutselkamer van Betty! Met eerst ... tijd voor cadeautjes :)
Ik kreeg van Betty een heel leuk potje gemaakt met washitape (nog niet op de foto gezet :( ) en een heel leuk cadeauzakje met daarin heel leuke washitapejes en waxinelichtjes:
Van Betty gekregen :)
Ik had voor Betty een cadeautje gemaakt dat ik eerder op mijn blog heb laten zien,

Na deze officiële momentjes ;) snel aan de slag gegaan en zijn we eerst begonnen met de dylusionspray omdat we daarvoor de boel het meeste moesten afdekken. Een prachtige achtergrond hebben we gesprayd en ondanks het geklieder is en blijft het toch een geweldig materiaal!

Daarna in de weer gegaan met de twinkling h2o's en toen hebben we de achtergronden gebruikt voor het maken van kaartjes. Deze kaartjes heb ik gemaakt:

hartjes gestanst uit het achtergrondje gemaakt met dylusionspray
en
achtergrond gemaakt met een template en twinkling h2o's en met distressinkt eroverheen gestempeld en verhit
Het blijft altijd een uitdaging om met andermans materialen aan de gang te gaan, je kunt nu niet naar je materialen "grijpen" die je thuis vaak gebruikt, je komt echt even uit je "comfort zone" maar wát ging dit super, ik was echt heel tevreden over de resultaten. Helaas kun je op de onderste foto niet zien wat voor mooie glans de h2o's geven bij de wiebers, maar met een beetje verbeelding lukt het vast wel om dat voor te stellen ;)

Wat een rijkdom is dit, om de hobby samen te delen!! Graag wil ik jullie nog 2 mooie creaties laten zien omdat zijzelf allebei helaas geen blog hebben:

een ge wel dige kaart gemaakt door Betty die ik per post van haar ontving na onze creatieve date, met schitterende kleuren, een geweldige bloemenstempel (hebben hebben hebben) en een super layout:
gemaakt door Betty

en pas geleden kreeg ik dit pra ch tige kaartje in de brievenbus met o.a. embossing en vellum en super leuke bloemetjes van Christa, die net als Betty een natuurtalent is in het maken van kaarten (nee ik overdrijf niet):
gemaakt door Christa
Misschien kom ik in dit blogbericht wel érg blij over, maar ik weet zeker dat jullie het met mij eens zijn dat, ookal maakt onze hobby ons vaak letterlijk arm ;) het maakt ons enórm rijk door alle mooie en bijzondere contacten in deze creatieve wereld en het samen delen van deze ontzettend leuke hobby!
Tot gauw, tot blogs!

14 opmerkingen:

Jolette zei

Hou wel van je leuke en vrolijke verhaal!
Enige kaartjes heb je gemaakt!
En super leuke kaartjes gekregen!

Nu weer aan de studie;-))) ?

Groetjes,
Jolette

Judith zei

Ben het helemaal met je eens, Bianca.
Ik heb gisteren wéér een fantastische dag in Leusden gehad ((-: Het was een spontane actie (min of meer) omdat de door mij bestelde SU spulletjes waren gearriveerd. Nou vind ik de postbode wel aardig, hoor, maar zélf ophalen vond ik veeeel beter. En, hmmm, we (Wendy en ik) zijn ook culinair weer volop verwend door Marit (je weet, verder is er geen uitleg nodig)...

Ik vind je kaartjes weer een geweldig resultaat van jouw mooie dag met Betty. Die kleuren, wow! Wanneer spreken wij weer af???

CreativBär zei

Hoi Bianca,
prachtige kaartjes, leuke cadeautjes, lekker samen knutselen - het was zeker een heel leuke dag.
Groetjes
Bianca

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Leuk dat je nog zo lang nageniet Bianca...en wat zijn jullie goed bezig geweest met de H20tjes!
Mooie resultaten en de kadootjes mogen ook gezien worden.

hartelijke groet, Alie :-)

Willy zei

Heerlijk blij bericht :) Wat een super gezellige en productieve dag hebben jullie gehad. Super leuke dingen hebben jullie weer gemaakt!!

Els zei

Het is een wat lange post Bianca, maar wat is er veel moois te zien. Ook de dames hebben leuke creaties gemaakt. En ik ben het helemaal met je eens dat we heel rijk zijn met deze hobby. (Lol. ik iets anders creatief maar beleef hetzelfde) Al worden we er soms wel arm van. Ook leuk de contacten met elkaar en elkaar de inspiratie te kunne geven.
Wens je een fijne avond en groetjes, Els

Gery zei

Snap helemaal wat je bedoelt, Bianca.
Een hobby is leuk, maar door het met gelijkgestemde mensen te delen, wordt het nog veeeel leuker.
Het zijn allemaal mooie kaarten en kadootjes, die je hier laat zien en allemaal zo recht uit het hart. Wat wil een mens nog meer!
Groetjes Gery

Cornelie zei

Eens, eens eens!!! Genieten met volle teugen van alle nieuwe contacten, en zelfs vrienden. Geweldig toch?!
Vandaag een high tea bv. gaaf toch?!
Dus ik snap je enthousiasme helemaal, zo voel ik dat ook!
Alle creaties in je bericht zijn de moeite waard. Wat een super gezellig bericht was dit!

Marit zei

Wat een heerlijk bericht om te lezen Bianca! De sfeer van jouw bericht past helemaal bij mijn gevoel, want wat is het toch leuk mensen te leren kennen met dezelfde hobby en dan ook gezellig samen te komen! Wat een boel moois heb je gemaakt met de H2O's, geweldig spul is het! Mijn bakje vol staat klaar om mee te nemen op vakantie!!

Lieve groetjes,
Marit

Unknown zei

Idd een rijke hobby hebben we met onze contacten, heerlijk! Wat hebben jullie leuke dingen gemaakt, geeft weer inspiratie!

groetjes Coby

Gerdine zei

Helemaal mee eens! Je air mail kaartje is helemaal top!

DEKAKADO zei

Met jou is het altijd gezellig en het resultaat mag er zijn. Prachtig.Groetjes, Marleen.

Patrice zei

Hoi Bianca,

Amaai zeg dat zijn zeer mooie en leuke dingen die je weer laat zien! Nog van dat zou ik zo zeggen...

Grtjs Patrice

Wendy ten Hove zei

Leueueueuk!! Wat een mooie kaarten heb je gemaakt op je gezellige knutseldag!! Heerlijk is dat toch! Vooral die met de donkerblauwe basis vind ik super! Prachtige kleuren zo!! Fijn te horen dat jullie zo lekker genoten hebben. Ook al is het wat minder vaak, altijd leuk om je creaties te zien en jouw berichtjes te lezen! Fijn weekend!
Liefs, Wendy