13 augustus 2013

Cute-cards

Snel een nieuw blogberichtje plaatsen voor er alweer een maand voorbij is na het laatste bericht ;) Wat vliegt de tijd, zeker met het mooie weer van afgelopen weken en ook nu ik echt met mijn neus in de studieboeken moet omdat het boekhoudexamen over een paar weken is... In de tussentijd wel een paar cadeauverpakkingen gemaakt en 3 kaartjes die meteen op de bus moesten, en zoals zo vaak ga ik dan op de cute-toer, gewoon even lekker kleuren ;) en dit keer niet de egeltjes van Penny Black, maar de lieve stempels van een stempelmerk waar ik nu even niet de naam van weet, maar die ik op de Art Specially-beurs heb gekocht.

De stempels heb ik gestempeld op kraftpapier en ingekleurd met Coloursoft potloden van Derwent en reukloze terpentine. Dit gecombineerd met leuke papiertjes en zo ontstaan er super schattige kaartjes waar ik er nog wel tig van zou willen maken en dan zelf houden haha nee, dat schiet niet op, ze zijn natuurlijk om te versturen en ik ga er vast nog een paar maken :)

Dit zijn de andere twee kaarten:
Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige blog, ik hoop snel weer uitgebreid rond te hoppen in blogland!

10 opmerkingen:

Els zei

Het zijn zulke lieve kaartjes Bianca en wat heerlijk dat je daar even van kan relaxen in deze drukke en warme tijd voor jou.
Wens je heel veel succes met het examen en je gaat het vast weer halen.
Groetjes, Els

Cornelie zei

Lekkere, leuke en lieve kaartjes. Succes met het gestudeer! We zien je wel weer verschijnen...over een maand ofzo ;-)
Lekker alles in je eigen tempo, je hebt groot gelijk!!

froebelsternchen zei

so very cute Bianca.. adorable!

Willy zei

Wat een schatjes, Bianca! Ik ben wel heel benieuwd naar het stempelmerk, kun je me het mailen?

Gerdine zei

Wat een schatjes! Vooral die laatste, zo lief! Heel veel succes met studeren! Hopelijk is je beloning straks een heel mooi cijfer!

Wies zei

Het zijn inderdaad schattige kaartjes geworden. Veel succes met je studie en examen.
Groetjes, Wies

Willy zei

Ohhh...wat een cuties!!

Judith zei

... even kleuren ...
zeg je, knap vind ik het! Ze zijn zooooo leuk!!!

Veel succes met het afronden van je cursus!!!

Anneke zei

Mooi dat kleurwerk op craft! Drie hele mooie kaartjes! Succes met de studie nog!

CreativBär zei

Wat prachtige kaartjes en de stempels zijn heel mooie :-)