16 februari 2011

Weer deze leuke award mogen ontvangen:)!


Van Marleen kreeg ik deze award vanwege de Each Card is Unique challenge die ik maandelijks organiseer. Super leuk dat ik om deze reden van Marleen deze award krijg! Dank je wel!

Het leuke is dat ik van CreativBär Bianca deze award ook al eens kreeg en ik deze award toen heb door gegeven aan blogs die nog niet duizenden volgers of kijkers hebben gehad. Maar ik heb dit toen niet in een berichtje aan de awardontvangers door gegeven, beetje dom;) Van Sandra weet ik dat zij de award heeft ontvangen, maar om het nu even echt goed te doen zal ik het nog een keer doen en ook een attenderingsberichtje sturen;)

And the award goes to... of Die Award geht nach... (het is tenslotte Liebster Blog award):



Myra
Prachtige kaarten maakt Myra, zeer de moeite waard om gauw een kijkje op haar blog te nemen!

Sandra
Sandra is nog niet zo lang bezig met het maken van kaarten met stempels, maar als je op haar blog kijkt kun je je dat eigenlijk niet voorstellen! Ik weet dat Sandra de award eerder al in ontvangst heeft genomen van mij, maar ik wil jullie toch nog een keer de link onder de aandacht brengen.

Tineke
Tineke maakt prachtige kaarten en vooral haar laatst gemaakte kaart, die is echt super, neem gauw een kijkje op haar blog! Ik weet dat Tineke deze award van de week nogmaals ontvangen heeft, dubbele reden om een kijkje op haar blog te nemen;)

Marleen
Marleen heeft meerdere creatieve blogs. Op dit blog kun je werkelijk prachtige aquarels bewonderen. En op dit blog staan ook links naar haar andere blogs. Neem een kijkje en verwonder je over de prachtige schilderingen!

Myra, Sandra, Tineke en Marleen had ik toen al genoemd, maar om ook een nieuwe link te noemen wil ik de award ook geven aan:

Regina
Regina maakt prachtige kaarten en vertelt er ook lekker uitgebreid bij hoe ze haar mooie creaties heeft gemaakt. Haar laatste post is een prachtig hart, mooi! Zeker de moeite waard om een kijkje te gaan nemen!

3 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

Wat leuk zeg!!!!!! heel erg bedankt, ik ga vanavond even plaatsten...

DEKAKADO zei

Bianca wat heb je dit leuk gedaan. Ook een kunst op zich. Dankjewel van mij dus ook aan jou. Die kaart heb je mooi gefikst met een vergeten stempel. Ik zal toch ook nog eens diep onder in de kast gaan zoeken. Er moet toch ergens wel een stempeltje van vreoger liggen. Hou ik de mooie van nu nog even schoon.Liefs, Marleen.

Regina de Koning zei

Bedankt Bianca, wat leuk en spannend. Ik ga vanavond even plaatsen en zal hem weer doorgeven. Voel me zeer vereerd.

Groeten, Regina