13 februari 2011

Art Journey dag 2011

Gisteren samen met Petra, Mariska en Sandra naar de Art Journey dag geweest in Sleen... en het was weer ge wel dig! 5 Leuke workshops gevolgd, een heerlijke lunch gehad en heerlijk kunnen shoppen, super.

We hebben een doosje gemaakt waarin alle workshopresultaten in opgeborgen kunnen worden met daarachter de beschrijvingen erbij, super handig om het dan nog eens na te lezen.

Wat ook heel leuk was, dat ik Yvon en Myra heb ontmoet! Het leuke is ook dat iedereen naambordjes op heeft en dat je af en toe een bekende 'blog'-naam voorbij ziet wandelen;)

Dit waren de workshops:

Hier hebben we gewerkt met alcoholinkt en met UTEE. Heel mooi spul is dat, dan gaat het net op een tegeltje lijken. Twee keer utee aangebracht en toen een stempel met gouden inkt er in gedrukt waardoor je een reliëf kreeg.

Toen ik gisteravond het doosje uit mijn rugzak haalde zag ik dat er allemaal barstjes in mijn UTEE-laag waren gekomen. Geen idee hoe dat zo gekomen is, heeft iemand een idee? Ik vind het niet zo erg, maar als ik straks een pot UTEE weet te scoren dan is het wel handig om te weten hoe er barstjes kunnen ontstaan...

Dit was een heel leuke techniek met strookjes papier en met gesso. Super leuk om te doen en zeker een techniek die ik vaak ga toepassen.

Dit is een workshop geweest met distressinkt op je craftsheet en... nu weet ik waarom ik niet zulke mooie druppels krijg, ik moet het met meer beleid doen haha! Verder met sparkling distress gewerkt, nou het was echt sparkling want alles zat onder de glitters;) wel een mooi effect.

Bij deze workshop hebben we met Clear embossingpoeder gewerkt en witte inkt. Een heel mooi fris resultaat maar helaas is het bij mij niet echt naar mijn zin en dan was dit ook nog eens de tweede poging... te snel gedaan denk ik. Weet ik wel zeker;)

Een leuke techniek die al bekend was maar wat wel super was om het even op te frissen, namelijk een kader maken met maskertape en daarbinnen sponsen met distressinkt. Ik was helemaal weg van de distel en na deze workshop heb ik gauw nog even het mooie AJ-stempelsheetje gescoord waar deze samen met de leuke bloemetjes opstond.

Weer een leuke techniek met maskertape door strookjes te knippen, op te plakken en daarbinnen te sponsen. De kleurencombi is ook mooi, het groen met het blauw en het geeft een super leuk effect. Dit was een leuke afsluiting van de workshops!
Het was echt een heerlijke dag, Louise en haar team hebben er weer voor gezorgd dat dit weer een onvergetelijke dag was!

13 opmerkingen:

Petra Tillmann zei

Het was leuk gisteren! Leuk om jouw kunstwerkjes nog eens terug te zien op je blog.
Mijn uteewerkje was ook gecrackled trouwens...

Jeany zei

nou dat is duidelijk daar moet ik dus vlg jaar bij zijn, als jij je aanmeld meld me maar gelijk ook aan hahaaa, meid wat leuk, ik snaap niet alles maar ja, dat leg jij wel uit niet waar? ☺

Jolanda zei

Dit ziet er allemaal super mooi uit!Dat doosje is ook al zo leuk!
Mooi werk,die peer is helemaal top...alles eigenlijk!Mooi gemaakt en fijn dat je t zo leuk gehad hebt!!
Fijne avond!

Yvonne zei

Ik vond het ook hartstikke leuk om jou nu eens te ontmoeten! Een volgende keer komen we elkaar ook vast weer tegen, dan weten we naar wie we kunnen uitkijken.
Het was inderdaad een super leuke en gezellige dag, je hebt een mooi resultaat met de gemaakte workshopjes en het is een heel leuk boekje geworden. Morgen gaat mijn boekje op de foto, bij voorkeur bij daglicht.
Heel leuk om verschillende techniekjes in 1 boekje bij elkaar te hebben.
Groetjes van Yvon

Tineke zei

Hallo Bianca!
Vrijdag ben ik naar Sleen geweest.
Hoe was gewoon SUPER!
Erg leuk om dan bekende gezichten
te zien! Ik ontmoette nog twee dames uit Leeuwarden. Misschien nog eens samen wat doen in de toekomst.
groeten, Tineke

xxx Myra xxx zei

Ik vond het ook heel leuk om elkaar es in real life te zien!!!
Het was gister top!!!
Ja ik heb twee topweekenden achter de rug. Volgend weekend even niks op stempelgebied , ja thuis even prutsen.
Mijn uteewerkje was niet gecrackeld

Ik ga mijn mijn meesterwerkje ook even plaatsen

Myra

Inge zei

Dat ziet er helemaal uit als een heerlijke dag! Heerlijk om al die technieken uit te proberen! Ik vind het echt zo jammer dat ik zo'n eind weg van Sleen woon...

DEKAKADO zei

Bianca, wat mooi alles. Leuk dat je het zo duidelijk verwoord en wat een prachtige resultaten. Ik wil ook naar Sleen volgend jaar. Tzt hoop ik op dat nivo te zitten. Wat denk je?
Fijn, jouw reaktie op mijn expositie. Liefs, marleen.

Anneke zei

Mooie dingen heb je gemaakt!

Kim zei

Dat zijn een paar mooie kunststukjes. Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.

Marjan zei

Dit ziet er erg gaaf uit, Bianca!
Leuke technieken hebben jullie beoefend en ik vind de resultaten erg mooi. En dan ook nog zo'n mooi doosje om het in te bewaren, helemaal top!

Groetjes, Marjan

Wendy ten Hove zei

Hi Bianca!

Wat een prachtige workshop resultaten en wat een super leuke technieken! Veel nieuw voor mij, maar ik vind de stijl echt heel bijzonder! Hoe heet die workshop? Lijkt me super om eens te doen! Erg mooi wat jij er mee hebt gemaakt zo, en super dat je ook nog blogmensen hebt ontmoet, leuk is dat! Ik heb net even de creaties van een weekje bewonderd, want ik was er even tussenuit naar Portugal, maar nu weer terug in het zonnige Holland.... ahum... jammer, hoor, dat het hier toch zo grijs is... Gelukkig kleuren jouw mooie creaties mijn schermpje wel!
Fijne dag!

Liefs, Wendy

DEKAKADO zei

Lieve Bianca. Ik heb jou een award gegeven. Ik hoop dat je er blij mee bent en het accepteert. Wat het inhoudt, kun je lezen op mijn blog. Liefs, Marleen.