6 november 2010

Paint dabbers kaartje nr 3

Dit is voorlopig het laatste kaartje dat ik laat zien van de paintdabbers. Want ik wil vandaag foto's maken van m'n gemaakte kerstkaarten waar ik heel enthousiast over was (ze zijn heel eenvoudig hoor) en dan komen later de foto's wel weer van de rest van de Two peas in a bucket kaarten van vorig weekend.

Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een andere paint-techniek: met witte dabberverf heb ik de stempel beïnkt en afgedrukt. Een paar uur laten drogen. Toen met distressinkt Tea dye en Broken china over de stempelafdruk gesponst en er met een babydoekje overheen gegaan. Het resultaat is heel anders dan in het filmpje, maar ik vind het wel erg mooi geworden en zeker voor herhaling vatbaar.

Een bijpassende kleur papier door de cuttlebug gehaald en met dezelfde kleur Tea dye er losjes overheen gegaan. Vervolgens de paperdistresser gebruikt en touw om het af te maken en het is zo best een bijzondere kaart geworden.

13 opmerkingen:

Jeany zei

meid, ik sta versteld, erg mooie kaart!!!

Inge zei

JA, echt een mooie kaart geworden!!

Marjan zei

Schitterend!!
Ik word door jouw kaartjes geïinspireerd om dit soort dingen ook eens te proberen.

Goed weekend, Bianca!

Anneke zei

Dat is juist het leuke, je vertrekt van de video, maar bekomt een heel ander resultaat. Dit is een superkaart, door de kleur, het beetje nonchalante, het mooie touw! Knap!

Saskia zei

Prachtige kaart, Bianca!

Yvonne zei

Je mag zeker tevreden zijn over deze kaart, het is een beauty! Prachtige kleuren, mooie stempels gebruikt met deze techniek, mooi afgewerkt, helemaal goed!
Groetjes van Yvon

Rika zei

Mooie kaart, prachtige kleuren!

Jolanda zei

Heel mooi zeg,super!!

Wendy ten Hove zei

Hi Bianca,

Wauw! Bijzonder dit! Oeh, wel spannend, om van die verf zo lang op je stempel te laten drogen, dat durf ik toch nog niet altijd aan, straks gaat het er niet meer af, hi hi! Wat super dat je steeds weer wat nieuws probeert, ben altijd benieuwd om weer bij jou te gaan kijken!

Liefs, Wendy

Petra Tillmann zei

Jij bent flink met de paintdabbers in de weer geweest! Deze is erg mooi van kleur!

Hanne zei

Such a beautiful card!

Maddy zei

Wat een apart kaartje, prachtig!

Judith zei

Deze kaart is zeker heel goed gelukt!!
Groetjes van Judith