9 november 2010

Award!

Van M@rjan kreeg ik deze award, wat een leuke verrassing, dank je wel!

Het is onder meer de bedoeling om 3 dingen te noemen die jou anders maken dan anderen en hem doorgeven aan 5 andere bloggers. 
Dat laatste vind ik erg lastig, dus ik begin bij het beantwoorden van de vragen:)

Tsja waarin ben ik anders? Valt volgens mij reuze mee. Maar goed, ik noem 3 dingen...
1. ik ga op zondagochtend meteen als ik wakker ben meteen aan de knutsel, of dit nu 6 uur is of om 8 uur, ik ben zelfs teleurgesteld als ik een keer heb uitgeslapen en laat wakker wordt…
2. ik vind het super leuk om workshops te geven, ook om zelf een workshop te volgen, maar als ik zelf een workshop volg ben ik altijd wel snel snel en gun ik mezelf de tijd niet om alles kritisch te bekijken zoals ik dat thuis altijd wel doe…
3. ik snij de vierkante kaarten altijd kleiner, ik maak er meestal 12,9 of 12,5 van. Het getal 13 vermijd ik liever op de snijplank, een kaartje moet natuurlijk geen ongeluk brengen;)

De award zou ik eigenlijk wel aan iedereen willen geven die het leuk vind om de award te ontvangen. Ik wil jullie dan ook verwijzen naar de links die ik op mijn blog heb staan. Zo zijn er een aantal weblogs die tot mijn vaste ochtendritueel behoren, er gaat vaak geen ochtend voorbij of ik heb niet even een bezoekje aan die blogs gebracht:) Ook de andere linken van de creatieve weblogs zijn een bezoekje meer dan waard, het is allemaal erg inspirerend!

3 opmerkingen:

Marjan zei

Je verdient hem dubbel en dwars, hoor!
Leuk om meer over je te lezen, moet wel lachen om je 13 vermijding.:):)

Groetjes, Marjan

Yvonne zei

GEFELICITEERD met je award, wat leuk!
Leuk om je 3 anders-dan-anderen-dingen te lezen!
Groetjes van Yvon

Jolanda zei

wat leuk!!gefeliciteerd !
Ben je bijgelovig???
Grappig dat je de 12 mijd,ik denk er niet bij na...
fijne dag!!