26 december 2015

Top 2000 art journal 'A Different Corner'


Dit is de eerste art journal die ik dit jaar gemaakt heb om mee te doen met de top2000-blog-party bij Marit.

Deze art journal is gebaseerd op 'A Different Corner' van George Michael. Een mooi rustig nummer met prachtige muziek, helemaal als je het live een keer gehoord hebt en dan de live-versie in je eentje in de auto luistert en dus het volume op 10 kunt zetten ... De zin 'turn a different corner and we never would have met' vind ik een mooie zin.

Ik heb de songtekst, het plaatje en de muziek in spiegelbeeld geprint en door middel van Medium Gel op het vel overgebracht. Hierna waren mijn vingertoppen al aardig versleten (gelukkig maar dat ik geen paspoort hoef aan te vragen binnenkort want mijn vingerafdruk is vervaagd) en pas na een paar transferprojecten kwam ik op het lumineuze idee om een doek te gebruiken in plaats van mijn vinger. Gaat net zo goed en het doet minder zeer ;)

Daarna heb ik met StampinUp-blendabilities en een masker de bloemen erover heen getekend. Het is een rustig en best serieus nummer maar als ik het nummer hoor en ik zit in de auto mee te lallen word ik er toch echt heel vrolijk van en de warme kleuren roze, rood en oranje geven de warmte van de stem weer.


3 opmerkingen:

Margot zei

Mooi!

Els zei

Een vrolijk gekleurde art journal en zo leuk om te lezen hoe je de tekst te voorschijn hebt laten komen.
Zo mooi al die fleurige bloemen.
Groetjes, Els

Mariken zei

Prachtig zeg, geweldig mooi van kleur!