26 december 2015

Kerstkaartjes



Ik had niet verwacht dat ik dit jaar tijd zou hebben voor kerstkaartjes, maar toen de benedenverdieping onder handen werd genomen en wij noodgedwongen boven moesten vertoeven, heb ik een aantal uh 70 ;) eenvoudige kerstkaartjes gemaakt. Ik ben een aantal kaartjes vergeten op de foto te zetten en deze foto's zijn snel gemaakt met de mobiel maar goed, in ieder geval iets om te laten zien!

Ik zal ook weer art journals laten zien die ik maak met de Top2000 en waarmee ik mee doe met de Top2000 blogparty bij Marit. 
De klusserij in huis is nu helemaal klaar. Dus weer rust in huis, in het hoofd en weer meer gelegenheid om lekker te freubelen en m'n neus wat vaker te laten zien in blogland.

Ik wens iedereen nog een heel fijne Tweede Kerstdag toe! 





2 opmerkingen:

Judith zei

Lieve Bianca,
Twee van deze kaartjes herken ik: eentje voor Dora en eentje voor mij. Hartelijk dank hiervoor! Ik vind ze geweldig leuk! De tekst stempel, van welk merk is die, hij is top!

Het is tweede kerstdag en de avond duurt nog maar kort. Ik hoop dat jullie een mooi kerstfeest hebben gehad in jullie nieuwe huis!
(kaartje komt nog, ligt al héél lang op tafel, ... schaam schaam)

Hopelijk zien we elkaar weer gauw bij Marit!
Heel hartelijke groeten,
Judith

Els zei

Hele mooie kerstkaart Bianca en gelukkig hangt er hier ook één te pronken.
Dank je wel voor de mooie kaart.
Groetjes, Els