30 december 2014

Top 2000 art journal "It's my life"


Dit is de zesde art journal die ik dit jaar gemaakt heb om mee te doen met de top2000-blog-party bij Marit.

Deze (digitale) art journal is gebaseerd op "It's my life" van Bon Jovi. Een heerlijk meeblèr-nummer :)

Het idee voor deze art journal was er al snel, ik heb vaker het idee van "de Linda. " creatief toegepast. Ik heb voor de art journal een zelf gemaakte foto gebruikt (gemaakt in Denemarken) en hier in Picasa tekst op gemaakt. Met behulp van een tekenprogramma er vervolgens een silhouette in verwerkt die ik op internet heb gevonden. Best wel een gaaf resultaat vind ik en ik moet oppassen dat ik voortaan niet alle art journals digitaal ga maken omdat fotografie natuurlijk ook een grote hobby van mij is geworden ...


Geen opmerkingen: