29 december 2014

Top 2000 art journal "Counting stars"


Dit is de vijfde art journal die ik dit jaar gemaakt heb om mee te doen met de top2000-blog-party bij Marit.

Deze art journal is gebaseerd op "Counting stars" van One Republic. Sinds dit jaar ben ik fan :) van One Republic. Toen Ilse de Lange een aantal van haar team bij de Voice een nummer van One Republic liet zingen was ik verkocht. En toen kwam ik er achter dat ze al best veel hits hebben gehad die ik wel kende maar die me eigenlijk nog niet eerder zo opgevallen waren. Zoals dit nummer.

Het idee voor de art journal is misschien best een logische, maar daarom niet minder leuk om te maken :) Ik heb eerst een silhouette van een liggend persoon gemaakt. Toen met acrylverf en verschillende kleuren blauw met een tikje zwart de lucht gemaakt en daarna met verschillende kleuren groen het gras. Met twee ponsen en goud papier sterren gemaakt en een paar vrolijke bloemetjes voor in het gras. De songtekst heb ik met een stift "Art&Graphic Twin" geschreven en de grote letters heb ik uit blauw papier geknipt. De persoon nog een beetje kleur gegeven zodat het wat beter in het geheel past, met coloursoft potlood van Derwent.

4 opmerkingen:

Els zei

pracht uitwerkingen heb je gemaakt en leuk die silhouet van een liggend persoon.
Fijne jaarwisseling en groetjes, Els

Gerdine zei

Petje weer af voor je top 2000 werk! Ik heb er eigenlijk helemaal niets mee, maar het is erg leuk om te bekijken! Laat ik van deze nu zomerkriebels krijgen... ;)

Regina de Koning zei

Wat ben je goed bezig. Wederom een pracht exemplaar. Ik denk dat hij mij niet meer gaat lukken vandaag. Helaas!! Echt genieten.

Mariken zei

Wat mooi zeg, ik vind dit ontzettend knap gedaan!