27 december 2014

Top 2000 art journal "Grace Kelly"


Dit is de tweede art journal die ik dit jaar gemaakt heb om mee te doen met de top2000-blog-party bij Marit.

Deze art journal is gebaseerd op "Grace Kelly" van Mika. Een heerlijk nummer met een leuke tekst en ook weer eentje die je lekker mee kunt lallen in de auto. Volgens mij is dat de leidraad geweest dit jaar bij het samenstellen van mijn Top2000-stemlijst ;)

Ik heb eerst 12 smileys gesponst met twee kleuren distressinkt. Ze zijn uiteindelijk niet zo perfect geworden als ik er moeite voor gedaan heb, maar goed, ik ben even lekker bezig geweest en goed is goed genoeg... hou ik mezelf voor. M.b.v. internet heb ik een beetje passende smileyuitdrukkingen gezocht bij de songtekst. Daarna heb ik stukjes muziekpapier gescheurd en om de smileys geplakt. Grace Kelly en Freddie Mercury geleend van internet en nog een paar zinnen uit de songtekst op kaftpapier geschreven. Een art journal waar ik vrolijk van word, zeker als je de tekst samen met de smileys ziet en zingt :)

3 opmerkingen:

Regina de Koning zei

Hij is echt gaaf geworden. Leuke smiles. Ik zie het niet hoor of ze gelijk zijn of niet. Echt genieten!

Ik heb er ook een gemaakt en net naar Marit gestuurd. Ik hoop dat deze geplaatst wordt. Leuk om te doen met op de achtergrond de top2000. Morgen ook te zien op mijn blog.Lieve groetjes, Regina

Mariken zei

Superleuk!!!

Els zei

Ook al zo leuk met die smileys en logisch dat we daar vrolijk van worden.
Groetjes, Els