27 december 2014

Top 2000 art journal "Freedom"


Dit is de eerste art journal die ik dit jaar gemaakt heb om mee te doen met de top2000-blog-party bij Marit. Het is inmiddels iets waar ik het hele jaar al naar uit kijk, niet alleen de Top 2000, maar ook het creatief bezig zijn met liedjes die je om de één of andere manier raken.

Deze art journal is gebaseerd op "Freedom" van George Michael. Een heerlijk nummer, vooral om live mee te zingen bij een concert maar ook gewoon lekker in je eentje in de auto ;)

Ik heb de achtergrond kleur gegeven met distress inkt en een inktroller. Daar heb ik een silhouette op getekend met zwarte stift en van klein naar groot bloemetjes (Crafty Individuals) gestempeld. De bloemetjes heb ik soms ingekleurd met zwarte stift, maar ook met twee kleuren van de stift "Art&Graphic Twin", stiften die eigenlijk bedoeld waren om een nieuwe techniek mee uit te voeren, maar die nu eindelijk gebruikt werden en dit keer eenvoudig om gewoon lekker in te kleuren.

De letters van Freedom heb ik gestempeld, van het merk StampinUp, net als de inkt. Tot slot natuurlijk een deel van de songtekst op kleine stukjes papier geschreven en die aan de zijkanten geplakt.

2 opmerkingen:

Els zei

Moooooooooi en prachtig die kleuren Bianca. Leuk die tekstjes in de blokjes en de vrolijke bloemen.
Groetjes, Els

Mieke zei

Prachtig! Mooie kleuren.
Ik ben kei hard fan van silhouettes :-)