5 september 2014

blogpauze


Hallo allemaal!
Zoals jullie misschien weten heb ik mijn oude hobby fotografie weer helemaal opgepakt. Veel op pad met de camera, dan thuis de foto's bekijken, uitzoeken, zo nodig bewerken en op mijn fotoblog zetten of andere leuke dingen mee doen. Sinds deze week ben ik ook begonnen met een fotocursus. Ik voorzie dat ik de komende tijd de meeste vrije tijd daarin ga steken en dat het bloggen nog meer op de achtergrond zal raken.

Tussendoor maak ik nog steeds kaarten, maar dat zijn dan kaarten die ik meteen verstuur. Ook heb ik nog steeds leuke creadates op de agenda staan. Natuurlijk kan ik de kaarten en andere creaties die ik tussendoor maak op mijn blog zetten, maar bloggen is voor mij niet alleen iets plaatsen, maar ook bij zoveel mogelijk medebloggers kijken en reageren. En die tijd gaat nu in mijn andere leuke hobby zitten.
Ik heb zelfs even gedacht, ik stop met bloggen. Maar dat vind ik toch wat te drastisch ;) daarom deze pauze, wellicht dat ik richting de kerstperiode weer wat kerstkaartjes laat zien, de fotocursus is dan ook afgelopen dus wie weet ...
... dus tot gauw en wie weet treffen we elkaar ergens anders op het sociale netwerk of live op een creatief event :)

7 opmerkingen:

Judith zei

Begrijpelijk, Bianca, maar toch heel jammer. Ik hoop je wel zeer binnenkort weer te zien tijdens een crea-date bij Marit! Het is voor mijn gevoel al veel te lang geleden...
Veel plezier en succes met je fotocursus en tot gauw!!!
Hartelijke groeten,
Judith

Els zei

Heel veel plezier met je foto's
en als het zover is om te bloggen ga je het dan toch gewoon weer doen.
Pracht foto ook.
We zien elkaar vast nog wel eens ergens.
Groetjes, Els

Marjan zei

Veel plezier!

Gerdine zei

Doen wat je hart zegt! Veel succes met je leerweg in de fotografie! En ik ben er van overtuigd dat we echt wel weer wat van je gaan zien!

Inge zei

Jammer voor ons Bianca, maar ik begrijp het wel hoor! Zaten er maar meer uur in een dag ;-) Heel veel plezier met het fotograferen en we zien elkaar vast weer eens!

Godelieve zei

Fotografie is ook superleuk! Soms moet je kiezen he. Ik wens je er veel plezier mee, en zie jouw blog wel in mijn reader verschijnen als je weer iets nieuws plaatst.
Groetjes.

Wendy ten Hove zei

Hi Bianca,
Ik ken het principe :) Blijkt ook wel uit het feit dat dit berichtje er al een tijdje staat en ik nu pas reageer, hihi. Met even wat minder tijd, kies ik zelf ook voor het creatief zijn en niet voor het bloggen, maar inderdaad ook wel jammer, want ook zo leuk om te doen! We komen elkaar zeker op andere manieren tegen en blij lekker creatief, op welke manier dan ook!
Veel liefs,
Wendy