18 mei 2014

Creadate met Regina


Afgelopen week heb ik een super geslaagde dag met Regina gehad! Met de achterbak vol kwam ze voorgereden, alsof ik geen materialen zou hebben haha ;) maar het is super leuk om met elkaars materialen te werken en ook een beetje een uitdaging om uit je comfort zone gehaald te worden.

Ik had een paar kaartjes voorbereid om te maken met twinkeling h2o's. Op de foto hieronder zie je drie gave fleurige kaarten door Regina gemaakt met de Crafty Individuals bloem en de ander twee kleinere kaarten heb ik gemaakt. Twinkling h2o's is waterverf met een glittereffect, super om achtergrondjes mee te maken, mee te stempelen of stempelafdrukken mee in te kleuren.


Na de lunch was het tijd voor de, ik zou bijna zeggen, famous tags, van Regina. Eerst met ecoline kleur gegeven aan een stuk papier waar stukjes uit een boek op geplakt waren. Daarna gesso er overheen en toen met modeling pasta en een template reliëf aangebracht. Een paar stempels erop en de vlinders los erop geplakt. Een super gaaf effect en een super gaaf resultaat, een close-up kun je zien op de bovenste foto. De tweede tag was ook met ecoline, gesso en de bloemen gemaakt van koffiefilterzakjes en ecoline. Op het boodschappenlijstje van deze week staan inmiddels de koffiefilterzakjes :)
Op de foto hieronder kun je aan de linkerkant de gave tags door Regina gemaakt zien en aan de rechterkant mijn creaties, echt een inspirerende dag!

En ik hoop dat jullie ook zo genieten van het mooie weer! Een heel fijne zonnige week toegewenst en tot blogs!

Oh voor ik het vergeet, nog even een fotootje om te laten zien waarvoor ik de vogeltjes-accessoire-kaarten van het vorige blogbericht heb gemaakt, het resultaat:


9 opmerkingen:

Willy zei

Super gezellig zo'n dagje en wat een mooi resultaat! Ik heb je vorig berichtje gemist maarrr wat een leuke vogelkaarten zeg!!

Els zei

Wat een schitterend mooie creaties zijn er weer te zien Bianca. Echt toppertjes weer.
Groetjes, Els
Ps. ik heb ook heerlijk genoten van deze zonnige zondag.

Marjan zei

Zo zeg, wat een productie! Heel mooie resultaten!

Regina de Koning zei

Was gezellig!! Ik neem volgende keer niets meer mee hoor. ;)
Enne lachen die koffie filters en dat niet eens voor een lekker bakkie koffie. Groetjes, Regina

Regina de Koning zei

Was gezellig!! Ik neem volgende keer niets meer mee hoor. ;)
Enne lachen die koffie filters en dat niet eens voor een lekker bakkie koffie. Groetjes, Regina

Willy zei

Nog even een reactie op je vraag: Leuk dat je ook komt op de AJ dagen. Ik ben er helaas zelf niet bij, Louise heeft me wel gevraagd omdat ze vooral op de zaterdag wat handjes te kort komt maar ik heb dan ons jaarlijks uitje met de Creative Ladies in Ede bij de concurent :) Was leuk geweest om elkaar eens in het echt te ontmoeten! Ik wens je alvast heel veel plezier en ik lees er vast nog wel iets over op je blog!

Petra Tillmann zei

Zo te zien hebben jullie het heel leuk gehad en mooie dingen gemaakt. Je vogelverzameling is super zo!

Jeany zei

Oh wat leuk dat ophang ding geweldig leuk en zo vrolijk ook!!! Vergeet helemaal te zeggen dat de kaarten ook erg mooi zijn, maar ja de prijs gaat toch naar dat vogeltjes ding ;))

Gerdine zei

Productief dagje! Leuk!