27 april 2014

Ideetje uitwerken

Bij het kopen van nieuwe voorjaarsaccessoires kreeg ik het idee om er zelf een paar leuke kaarten bij te maken om die erbij te kunnen doen. Het idee om "al" mijn vogelstempels op kaftpapier te stempelen en dit aan te vullen met mooie papiertjes ontstond op deze manier. Nu passen "al" mijn vogelstempels niet op een kaart :) :) maar de mooiste heb ik samen tot een collage gemaakt.

De kaart hierboven was een beetje zoals ik het in mijn hoofd had, eigenlijk met meer vintage-details erbij, maar dat vond ik weer te druk worden.

Deze kaart heb ik ook met dit idee gemaakt:

het idee van het op deze manier inkleuren van de vogel is van Magenta, waar deze stempel van is
en een tag

Omdat het bij het stempelen van de bovenste kaart best vaak nét bij de laatste stempel mis ging of omdat er net iets niet naar mn zin ging, had ik nogal een voorraad van deze kraftachtergrondjes.
Daar heb ik de volgende kaarten van gemaakt:





En dan binnenkort ditzelfde creatieve feestje met bloemen doen, ik heb wel "een paar" bloemenstempels waarmee ik dit zou kunnen doen ;)

13 opmerkingen:

Patrice zei

Gho, wat een leuk idee Bianca en je hebt er meteen werk van gemaakt, want er kwamen heel wat mooie resultaten tevoorschijn.
Groetjes Patrice

xxx Myra xxx zei

wat een leuke idee, prachtig die vogels!

Marjan zei

Dat is een leuk idee! Je vogeltjes doen het goed op je kaartjes en tag, heel mooi!

Marit zei

Wat een superleuk idee Bianca, je eigen accessoires maken! Ik word vrolijk van alle vogeltjes bij elkaar, ben ook zeer benieuwd hoe je bloemenversie wordt!
Vrolijke zondag, groetjes,
Marit

Regina de Koning zei

Wat een prachtige vogeltjes. Echt prachtig gemaakt. Ben nu al benieuwd naar je bloemetjes. Fijne zondag en een mooie nieuwe week toegewenst.
Groetjes, Regina

Bernardine zei

Leuk die serie van hetzelfde bij elkaar. Staat gaaf. Ga je dat ook met de bloemen doen?

Cornelie zei

Wow wat een serie heb je gemaakt en wat een mooie stempels zijn dat allemaal, prachtig. Dat magenta ken ik niet, maar wat een mooi effect is dat zeg! Ben gek op vogeltjes, en vind je kaartjes dus té leuk! Hou erg van bloemen, dus ik zou zeggen, kom maar op met die serie ;-)
Bedankt voor je O zo leuke reactie op m'n blog. Zit altijd met een glimlach op m'n gezicht als jij bent langs geweest!
Fijne zondag verder!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Geweldig Bianca...mooie resultaten...de tag springt er uit voor mij...heerlijk!!
Groetjes, Alie

Wendy ten Hove zei

Wat een heerlijk vogeltjesgebeuren hier op je blog, Bianca! Leuk om die allemaal bij elkaar te zien zo. Super gedaan!
Groetjes, Wendy

Gery zei

Je hebt prachtige kaarten gemaakt met al je vogeltjes. Het vogeltje met het sterretje in zn snavel (van Stampothique vlgs. mij), staat hoog op mijn verlanglijstje. Snapte niet helemaal de combi van je nwe accessoires en de hier gemaakte kaartjes om erbij te doen???
Groetjes Gery

Hermien (Sproet) zei

Heerlijke voorjaars vintage vogeltjes kaartjes VVV 😉

Petra Tillmann zei

Wat een leuke verzameling vogeltjes! Die van Magenta is ook mooi zeg!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Schutterend Bianca. lieve groetjes Marja