2 februari 2014

Inspiratie


Vorige week zaterdag was het dan eindelijk zover, lang lang geleden gepland en nu eindelijk weer met z'n allen rond de knutseltafel :) Samen met Petra, Marit, Wendy, Judith en Inge had ik een gezellige dag in Leusden, want we mochten aanschuiven bij Marit en wat had zij een leuke dingen voorbereid! Mijn inspiratie was alweer een tijdje spoorloos, maar niets is beters om dan gewoon maar een kaartje na te maken, je te laten inspireren door alle mooie materialen, inspirerende voorbeelden en het enthousiasme van iedereen. Heerlijk.

Natuurlijk begon de dag met het cadeautjesmoment :) wat een verwennerij, elke keer weer echt super! Ik had voor iedereen een pakketje met mooie papiertjes, tags, kaarten en een paar embellishments gemaakt.

De dag erna heb ik 3 kaarten gemaakt, nog vol van alle indrukken en ideetjes van de dag ervoor. Weer lekker aan de gang geweest met mooie Stampin'Upstempeltjes en verschillende inktjes, dit om alle inktvoorraad eens kritisch te bekijken met de Art Speciallybeurs in aantocht...

Deze inktjes had ik vorig jaar op de Art Specially gekocht bij Ludiec, maar of ik er nu zo tevreden over ben? Ben natuurlijk vooral distressinkt gewend en de scherpe afdrukken van archival en de inkt van SU ((nog) niet in mijn bezit), dat ik eigenlijk niet weet of ik hier nu wel zo enthousiast van word. Maar goed. Ook nog een lading cat's eyes inktjes te gaan om te kijken of daar nog wat bruikbaars tussen zit na alle jaren dat ze al in een laatje liggen... herkenbaar??


De foto is 's avonds snel gemaakt (en helaas nog op de verkleinde formaatstand) omdat ik ze de dag erna wilde versturen, dus de belichting is opnieuw niet echt denderend. Maar de inspiratie is er weer en nu óp naar de volgende kaartjes :)
Ik wens jullie een heerlijke zondag toe!


13 opmerkingen:

Els zei

Leuke cadeautjes zijn er te bewonderen en ook de kaartjes zien er mooi en vrolijk uit. Ik moet ook wel even wennen aan het SU, maar er zijn prachtige artikelen te koop. Heb zowaar een stempeltje besteld deze week. Dat met die inkt is wel heel herkenbaar.
Fijne zondag en groetjes, Els

Anneke zei

Mooie kaartjes met een hoog voorjaar gehalte, leuk!
Zelfde inktproblemen hier :)

Wendy ten Hove zei

Yep, heel herkenbaar, Bianca, hihi, maar het zijn wel errug leuke kaartjes geworden! En je cadeautje was ook weer heel leuk, wat een feest is zo'n dag toch steeds weer!!! Doen we zeker nog eens!
Fijne dag vandaag!
Liefs, Wendy

Willy zei

Fijn om te lezen dat je dagje uit je weer nieuwe inspiratie heeft opgeleverd. leuke kaartjes heb je gemaakt en ook je kado voor de dames is erg mooi geworden. Misschien zie ik je nog op de Art Sepecially beurs? Hi, hi...benieuwd of we elkaar dan zouden herkennen :)

Mieke zei

Ohh wat zijn ze prachtig!

Cornelie zei

O, ja al die inktjes....die proberen en die....ik ben fan van SU, en Versafine en VersaMagic. Alle andere mwoh.
Wat hebben jullie weer een heerlijke dag samen gehad. Heel erg leuk. J ekaarten zien er heerlijk uit, en ik ben wég van je weggeefje ;-)

Judith zei

Je cadeau voor ons was weer LEUK! En van de dag heb ik werkelijk genoten! Marit had alles goed verzorgd en mede dankzij jouw overheerlijk zelfgebakken brood konden wij genieten van een smakelijke lunch!

Wat vind je van onze productie? We hadden allemaal de smaak te pakken. Of is dat niet verbazingwekkend met al het knustelsnoepgoed om ons heen?!?!

Gauw weer?
Hopelijk zie ik je op de ArtSpecially! Succes met je inktjes (-:

Petra Tillmann zei

Ik vond het weer erg gezellig vorige week! Op naar ons volgende crea uitje;-)

Ik vind je kaartjes heel mooi en fris van kleur.

Unknown zei

Nou vroeg ik me al af of jij bij Marit was, wat leuk dat jullie elkaar zo goed kennen! De wereld is klein! Leuk ook weer wat van je te mogen bewonderen!

Jeany zei

Die middelste is nu van mij,,een super mooie kaart, waarvoor nogmaals heel hartelijk dank Bianca. En wat dijn dat je zo'n plezier weer hebt gehad, de presentjes zijn top hoor!!

Hella zei

Wat gezellig is dat altijd, freubelen met vriendinnen en dat je elkaar dan elke keer weer inspiratie geeft. De kadootjes zijn super! Leuk om te maken en spannend om te geven...;-) Je SUkaartjes zijn lekker vrolijk geworden.

DEKAKADO zei

Oh, wat is dit weer ontzettend MOOI!!Inspiratie genoeg zie ik. Leef je uit.Heerlijk! Lieve groetjes, Marleen.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een stijlvolle kadootjes heb je gemaakt Bianca! En grappig dat je meteen weer nieuwe en vrolijke energie hebt opgedaan :-)