18 maart 2013

Thinking of you kaartjes


Ik vind het leuk om de "stijl" die ik op mijn blog laat zien zo veel mogelijk af te wisselen, daarom laat ik nu even deze cute "thinking of you" kaartjes zien die ik een tijdje geleden heb gemaakt. Met die leuke lieve Penny Black-egeltjes, derwent coloursoft potloden en reukloze terpentine en een tekststempel ... succes verzekerd. Ik merk sowieso dat ik gauw de "egeltjes" erbij pak als ik een cute kaartje wil maken. Ik heb een map vol met andere cute-stempels, maar deze blijven toch mijn favoriet.

Meteen van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik probeer om jullie blogs zoveel mogelijk te volgen, maar er gaat best (te) veel tijd in de studie zitten die ik nu aan het doen ben, dat het bloggen er gauw bij in schiet. Gisterochtend zag mijn bureau er zo uit :
helaas heb ik bijna de hele dag aan de niet leuke kant van het bureau gezeten, ach, het uitzicht was in ieder geval leuk ;) Geeft ook wel weer een heel voldaan gevoel na al dat gestudeer én des te leuker is het om dan de bureaustoel naar de "goede" ;) kant van het bureau te kunnen schuiven :)

Wat er trouwens allemaal op de foto te zien is, uh, naast mijn studieboek maar ik ga ervan uit dat jullie dát niet interessant vinden ... allemaal knutselspullen waar ik mee aan de slag wil gaan de komende tijd, ergens tussen het gestudeer door: van onder naar boven van links naar rechts: een stapeltje sog-post (studie-ontwijkend-gedrag-post) van Marit met leuke knutselspulletjes, de nieuwe Art Specially, een swap-pakketje van Inge met allemaal leuke knutselspulletjes, mijn bestelling gedaan bij Art Journey waar ik nog een leuke stempel bij cadeau kreeg, mijn nieuwe "hulp"mat om de stansen van Tim H beter door de cuttlebug te krijgen en om het rondje compleet te maken: 4 tijdschriften van de Craftstamper: ik had van de kerstman een abonnement cadeau gekregen maar omdat er problemen waren met de bezorging ontving ik afgelopen vrijdag de laatste vier exemplaren tegelijk. Oja en die langwerpige doosjes zijn doosjes potloden op kleur van schilderijen die te zien waren in het (tijdelijke) Rijksmuseum. Ik dacht dat het bijzondere potloden waren, maar het zijn gewone potloden, okay, wel in een leuk mooi doosje en in een bijzondere kleurstelling, wordt ook zeer zeker vervolgd... Eigenlijk word ik er best heel blij van als ik vanaf de serieuze kant van het bureau naar de overkant kijk, alleen van het kijken al! :) 

Tot gauw!

15 opmerkingen:

Christine zei

Ze zien er prachtig en "cute" uit Bianca!
Liefs
Christine

Anneke zei

Hele mooie serie kaartjes! Spullen klaar leggen, plannen maken...ook een stuk van de fun!

Els zei

Leuk die kaartjes en boeiend wat jij allemaal op het buro hebt liggen. Leuk die potloden en ben nu al nieuwsgierig wat je ermee gaat maken.
Succes met je studie en groetjes, Els

Judith zei

Ik denk dat ik de rechter kant ook veel aantrekkelijker vind dan de linker... (-;

Ben ik even opgelucht om te zien dat jij aan het swap pakketje van Inge evenveel hebt gewerkt als ik! Deadlines zijn handig voor mij, maar als ze uitgesteld worden...

Je kaartjes vind ik helemaal CUTE! De PB egeltjes zijn toch eigenlijk een must-have, vind je ook? Misschien eens van de Art Specially eentje meenemen?!

Groetjes en succes met de linker kant van het bureau!

Dymphie zei

Je bureau ziet er voorbeeldig uit :) Ook de minder leuke kant zal z'n aantrekkingskracht wel hebben, anders zou je er niet aan werken, toch? :)
Leuk te zien waar je allemaal nog mee bezig bent. Je kaartjes zien er schattig uit.

Jeany zei

Heel erg leuke kaartjes, mooi van papier opzet en kleur, less is more niet waar ;)) meid je moet nog even volhouden, de tijd gaat zo snel voordat je het weet ben je klaar met je studie, en na gedane arbeid is het goed rusten aan die super gezellige andere kant van je bureau, toch? ;))

Cornelie zei

Je bent goed bezig volgens mij! Knap!Dan kan je straks lekker genieten van al je stapeltjes, want dat ziet er ook heerlijk uit, en ik ken dat alleen al er naar kijken = genieten!
Je kaartjes zijn erg leuk, en wat die afwisseling betreft...daar hou ik nou ook zo van!
Groetjes!

Marjan zei

De egeltjes zijn ook wel erg cute, dus dat je ze dan snel pakt is niet gek. Mooie strakke en toch lieve kaartje, Bianca! En wat een keurige tafel, moet je mijn werktafel eens zien :) Maar je moet nog beginnen natuurlijk, dus dit is een before foto.

Marit zei

Superleuke Cas cute kaartjes Bianca! Ik moet erg lachen om jouw bureau, ik zou wel weten aan welke kant ik zou gaan zitten! Zo'n opstelling zou voor mij dus echt niet werken, want ik zou niet aan studeren toekomen!

En bedankt voor de superleuke kaart!!!

Groetjes,
Marit

Regina de Koning zei

Goed bezig Bianca!! Ik zou het niet volhouden aan de ene kant van het bureau. Je kaartjes zijn lief!! Ik vind de stempeltjes van egeltjes Penny Black ook zo leuk. Dus neem gerust meer van dit soort momenten.
Groetjes, Regina

Hella zei

prachtige kaartjes Bianca, jammer dat je zo weinig tijd hebt om met je nieuwe freubelspulletjes aan de slag te gaan. Maar ze lopen vast niet weg, en af en toe mag je jezelf toch ook wel een beetje tijd om te ontspannen gunnen?

Willy zei

Mooie serie kaartjes, eenvoudig maar super. Succes met je studie!!

Jolette zei

Leuk je kaartjes!!!

Heel veel succes met je studie en met het laten liggen van al die leuke spulletjes voor je neus...
Weet niet of mij dat zou lukken...!

Wendy ten Hove zei

Hi Bianca,
Ha ha, ik moest wel weer erg lachen om de tekst van je blogpost! Weer heel wat geleerd, over sog-en enzo, hi hi. En hoe je dan een leuke en een 'niet-leuke' kant van het bureau maakt! Ha ha! Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig aan de niet-leuke kant en mag je binnenkort weer heel veel aan de leuke kant zitten! Deze kaartjes zijn in elk geval weer super!! En ze gaan weer een aantal mensen lekker vrolijk maken!!
Groetjes, Wendy

Iezie zei

Wat is dit een leuke oplossing, de leuke en minder-leuke kant van je bureau. Als je aan de ene kant zit, geeft het tenminste een stimulans om door te werken. Hoop dat je studie voorspoedig verloopt. Je kaartjes zijn in ieder geval schattig. Succes verder met je studie, maar zeker ook met je geknutsel.
Heel veel groetjes van
Ini