11 augustus 2012

Kaartjes gemaakt met niets anders dan ('n) stempel(s)

Soms komt het voor dat je opeens een heleboel kaartjes wilt versturen. Vlak voor de vakantie heb ik een aantal kaartjes gemaakt waarbij ik alleen gebruik heb gemaakt van stempels, zonder speciale leuke papiertjes of embellishments. Soms denk je, is dit niet te eenvoudig, maar vaak is dat juist weer heel mooi.

Met dit blogbericht laat ik jullie een aantal van deze kaarten zien die ik voor de vakantie heb gemaakt en ook een aantal kaarten die ik na de vakantie heb gemaakt, toen ik opnieuw veel kaarten wilde versturen maar toen ik geen inspiratie had (grrr ...) gelukkig ben ik in het bezit van de prachtige stempel van Different Colors die alleen al mooi is op zichzelf.
De kaart met "thinking of you" heb ik al heel lang geleden gemaakt maar nog niet eerder laten zien.

Doet me trouwens aan iets denken, ik heb heel lang geleden best mooie kaarten gemaakt met de tekst "may sunshine and flowers brighten your day". Vinden jullie dit een "algemene" tekst of meer een tekst voor op een sterkte/rouw-kaartje?

19 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Die eerste is grappig, heel leuk. De tweede vind ik iets voor een wat oudere dame. die derde, schitterend cas. Zo weinig, zo veelzeggend. Ben benieuwd of ik je ook bij onze challenge zie. die serie vind ik bijzonder mooi. Tja, die tekst. Als je in de put zit, je dag niet hebt, misschien een zomaar kaartje en voor een sterkte kaartje kan het ook wel idd. greetzzzz...

Els zei

Het zijn super mooie kaarten.
Groetjes Els

Margot zei

ze zijn leuk! die katjes-stempels heb ik ook nog ergens liggen, ik gebruik ze veel te weinig...

Regina de Koning zei

Heel mooi stuk voor stuk!! De indeling van de 1e vind ik geweldig. Altijd handig van die snelle kaartjes. Ik doe het zelf veel te weinig.
Succes. Groetjes, Regina

Anoniem zei

Een hele mooie verzameling heb je gemaakt. Ik vind de tekst voor vele dingen bruikbaar, ook voor bijv. een verjaardag, of als je iets anders te vieren hebt.

Mieke zei

Wat zijn ze mooi! Ik vind die tekst voor meerdere gelegenheden kunnen xx

xxx Myra xxx zei

wat zijn ze leuk!!

froebelsternchen zei

fabulous artwork Bianca!

Anneke zei

Leuke kaarten allemaal. Alleen maar stempelen kan heel erg mooi zijn!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Leuke creaties Bianca...lekker om ze maar klaar te hebben liggen...vooral de Thinking of you vind ik zoooo mooi!!

Hartelijke groetjes, Alie :-)

Iezie zei

Wat een leuke en mooie kaartjes. Prachtig toch, alleen maar stempels. De tekst zou ik meer voor "algemeen" gebruiken.
Heel veel groetjes van
Ini

Jeany zei

Wauw, die met die foto stempel is geweldig mooi, wat een pracht van een stempel!!! Al je kaarten zijn super leuk mooi, fijn om te lezen dat je " het" weer gevonden hebt ;)))

Wendy ten Hove zei

Ze zijn prachtig geworden! Tja, als ik deze resultaten zo zie, kan ik me niet goed voorstellen dat je geen inspiratie had... Maar ik heb het zelf zeker ook wel eens! Dan maak ik meestal eerst bij iemand een kaartje na en daarna komen de ideeen vanzelf! Ik vind deze weer super mooi, Bianca!
Groetjes, Wendy

Marijke zei

ohhhh, die zijn super

Gerdine zei

Die katten zijn echt heel gaaf! Mooie kaartenserie!

DEKAKADO zei

Ze zijn allemaal even mooi. Je hebt het gewoon. Dit talent. Groetjes, Marleen.

Marit zei

Geen inspiratie? En dan laat je allemaal superkaarten zien...wow! De bloemstempel van DC is inderdaad prachtig, daar kun je veel kanten mee op. En je bovenste kaart vind ik ook schattig, leuk gecombineerd.

Groetjes,
Marit

Ps al beweging op het huizenfront?

CreativBär zei

Hoi Bianca,
wat zijn ze leuk geworden. Het kaartje met de katten vind ik heel mooi. Qua de tekst: "may sunshine and flowers brighten your day", ik vind je kunt de tekst altijd gebruiken. Men kan iederen een heel mooie dag wensen ;-)
Groetjes
Bianca

maria's knutselplezier zei

één voor één heel mooie kaarten!!

Groetjes
Maria