14 maart 2012

Wat een heerlijke week!


Wat een heerlijke week was dit. Zóveel leuke dingen op het creatieve vlak.

Eerst werd ik verrast door een heel mooi en lief kaartje met een lief engeltje erbij

Daarna was er natuurlijk de Art Journeydag in Sleen, het was weer een dag met een dikke gouden rand.
Ge wel dig. Wat een goed georganiseerde dag, wat een leuke workshops, wat een leuke lieve mensen, wat een heerlijke lunch en we zaten met ons groepje ook nog bij elkaar, moet maar net kunnen bij het samenstellen van de groepen. Veel bekende mensen tegengekomen, bekend van gezicht, maar ook eerst alleen bekend van naam. Super. Wat een rijkdom.

We hebben een kalender gemaakt, hieronder laat ik een collage zien van een paar fragmentjes van de kalender:
tsja even tussen het schoonmaken door een collage maken gaat natuurlijk niet goed ;) maar ach, het is een klein detail. 9 kleine details :)
En toen ik met een warm, rijk gevoel thuis kwam na die heerlijke dag (en uiteraard met een paar leuke aankopen ;) : 6 templates, een inkje en het nieuwste Art Specially-magazine), lag er een pakje te wachten op mij. En wat kwam daar uitgerold?? Mijn 3 nieuwe vriendjes. Ik heb ze al sinds eind vorig jaar heel lang heel hard genegeerd. Heb allemaal smoesjes verzonnen om ze op afstand te houden. Zelfs op de Art Journeydag, diezélfde dag heb ik ze de rug toegekeerd. Met moeite. Maar nu kwamen ze zomaar, zomaar!! via de brievenbus de family compleet maken, echt geweldig:
Ik loop al een paar dagen met mn hoofd in de wolken. Dat begon al met de post van het lieve kaartje met het lieve engeltje, de heerlijke dag in Sleen en de totaal onverwachte distress-inktjes en ik loop nog even een tijdje door. Want morgen ga ik gezellig met Petra en Betty naar de Knotsgekkekaartendagen. Ook al zoiets leuks :)

Wat een rijkdom om zoveel leuke en lieve mensen te leren kennen met de hobby en het bloggen. Dat maakt de hobby heel bijzonder.

Ik ben zondagochtend na de dag in Sleen meteen aan de slag gegaan. Ik laat het later deze week uitgebreid zien, voor nu een paar fragmentjes:
en

Wordt vervolgd ... nu eerst verder met de voorjaarsschoonmaak :)

9 opmerkingen:

Jeany zei

nou, ik moet eerlijk zeggen ik loop met een glimlach rond alleen door jou heerlijk verhaal hierboven. Dat is toch geweldig als je je zo goed kunt verwoorden in je blijdschap en die ook nog deelt met ons. Ik geniet met je mee meid. En voor morgen een nog zo'n leuke dag bij de knotsgekke dagen!!
Ohja , vergeet ik bijna te vertellen dat je 2 kaartjes alweer helemaal geweldig zijn, ik moet de boel nog opruimen dus nog niks gedaan .. snif ☺
Lieve groeten van janine

Mieke zei

Wat een leuk blogbericht :-D Werkt aanstekelijk ;-)

Anneke zei

Leuk om te lezen, ik word er ook blij van, van jouw enthousiasme :)
Mooie sneak peeks al! Succes met het schoonmaken!

Marit zei

Super dat je je blije week deelt, die collage ziet er gaaf uit, ik zag op andere blogs ook zulke prachtige creaties van die dag! Have fun morgen, en ik ben benieuwd naar creaties met je nieuwe vriendjes ;-)

Groetjes,
Marit

Yvonne zei

Heerlijk en gezellig verhaal van jou! Daar word je vrolijk van. Leuke collage van je AJ dag kaarten, leuk hoe je Distress'jes nu tot de familie behoren, ha ha!
Ik vond het heel leuk je weer te zien en even te spreken in Sleen.
Heel veel plezier op de kaartendagen, enneh, niet al té knotsgek gaan doen hè, ha ha!
Groetjes van Yvon

Jolette zei

Van je stukje word ik blij Bianca...wat leuk hoe je je dag beschrijft!
Ben je nog opgeschoten met je schoonmaak?

Els zei

Voorjaarsschoonmaak??? Ik zie toch liever kaartjes hahaha. Jammer dat ik niet naar Sleen ben geweest en dan had ik je ook ontmoet. Prachtige creaties heb je gemaakt.
Groetjes Els

DEKAKADO zei

Wat een heerlijk, opgeruimd bericht. Om blij van te worden. Wat een heerlijk verslag van de dag in Sleen. De kaartjes zijn weer helemaal toppie. Erg mooi. Lekker los. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad vandaag, maar dat kan haast niet missen met fijne blogvriendinnen. Liefs, Marleen.

Petra Tillmann zei

Leuk om je verhaal te lezen. Gisteren was het ook weer gezellig! Op naar de Art Specially... haha...