12 november 2011

Mooi!

Mooi! Dat vind ik dit resultaat. Ik blijf er naar kijken.
Mooi! Dat is het weer dat we dit weekend hebben.
Mooi! Dat zijn alle papiertjes van Eline's huis en Marianne Design die op mijn bureau liggen maar die nog even moeten wachten.
Mooi! Dat zijn de kerststempels die weer tevoorschijn komen.
Mooi! Dat het weekend is en dat er tijd is voor deze spulletjes.
Mooi! Hoop ik dat jullie gaan zeggen als ik morgen mijn kaartjes ga laten zien met bovenstaande achtergrond.
Mooi! weekend wens ik jullie toe en tot morgen!

9 opmerkingen:

Jeany zei

als je het goed vind zeg ik nu al mooi!!! Zeer mooi, helemaal mijn soort achtergrond, geweldig meid, de kleuren de opzet gewoon ...... MOOI!!
geniet, leive groeten van janine

Marjan zei

Zo, dat heb je zeker MOOI gedaan, Bianca! Ben benieuwd naar het eindresultaat. En geniet verder van alle MOOIE dingen om je heen, dit weekend!

Groetjes, Marjan

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Nou, MOOI dan!
MOOI! dat je ons niet meer laat zien.
Mooi! dat jij dit weekend WEL tijd hebt om te knutselen.
Mooi! dat jij nieuwe papiertjes hebt en ik al 2 weken aan het wachten ben op mijn grote bestelling van MFT. MOOI! dat wordt het voor mij dus niet dit weekend!
MOOI! weekend dan maar.

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is zeeeer mooi Bianca. Ben benieud naar de rest.
Fijn weekend en groetjes
Marja

Cornelie zei

Mooi bericht!!
Groetjes Cornelie

Christine zei

Leuk geschreven en je maakt me nieuwsgierig!
Liefs
Christine

DEKAKADO zei

Ik ga eerst kijken wat jij er mee doet en dan doe ik je na met mijn ondergrondje. Grapje. Maar ben wel benieuwd.

Wies zei

Mooie achtergrond Bianca. Ik ben heel benieuwd naar de kaarten.

Wendy ten Hove zei

Mooi! Dan kijk ik alvast ook een beetje uit naar morgen! Da's altijd leuk voor de maandag ;-D
Mooie dag gewenst!
Wendy