18 juni 2011

lo .. ve ... love

Allereerst: bedankt voor al jullie super leuke enthousiaste reacties op mijn eerste resultaten met aquarelleren in combi met stempels! En fijn, ik heb weer een paar redenen erbij waarvoor ik de kaart met de wandelende benen zou kunnen versturen. Bedankt voor jullie reacties!

Voordat ik de bloem/tulpkaarten op mijn blog ga zetten, wilde ik het soort berichtjes/kaarten even afwisselen en weer een scrapkaartje laten zien. Dit kaartje heb ik laatst gemaakt voor iemand die ging samenwonen en waarvoor ik al meteen dit idee in gedachten had, namelijk twee uiltjes apart en later twee uiltjes samen.

Deze stempel wilde ik ervoor gebruiken:

Maar omdat de grootste uil niet heel op de stempel staat, heb ik beide stempels achterop het papier van JillyBean gestempeld, uitgeknipt, lijntjes bijgetekend en met een dikke zwarte stift de randen zwart gemaakt alsof het net zwarte inkt is.

Bij de uiltjes samen heb ik het vrouwtje nog een keer apart op papier gestempeld en uitgeknipt en op de gehele stempel geplakt. De tekst "love" heb ik 3x gestempeld waarvan ik de eerste twee keer de helft heb afgeplakt met maskertape toen ik er inkt op deed.

Het kaartje was vooraf in mijn gedachten heel anders dan dat het uiteindelijk eruit kwam te zien dus heb ik nog wat accenten aangebracht met strookjes en rondjes papier en toen vond ik het kaartje wel af.

12 opmerkingen:

Marit zei

Hoi Bianca,

Wat een leukerd is het geworden! Die uiltjes zijn zo schattig!

Groetjes,
Marit

Bea zei

Heel leuk Bianca!!
Gr. Bea

martina's kaartjes zei

hoi bianca ,
deze is echt wel geslaagd, mooi gemaakt !
groetjes, martina
x

Marjan zei

Leuk, weer eens een scrapkaart van je te zien. Het is een supercute kaartje, Bianca, mooie kleurtjes en die uiltjes zijn natuurlijk perfect hiervoor.

Groetjes, Marjan

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Bianca erg leuk met de twee uitles. Super gemaakt en zullen de twee zeker mooi vinden.
groetjes en fijn weekend
Marja

Wendy ten Hove zei

Hi Bianca!

Super! Je bent toch altijd weer heel inventief met het maken zoals jij het bedacht hebt, met uilentrucs enzo! Leuk om te lezen vind ik dat. Je kaartje is echt leuk weer, en die uiltjes zo gezellig!!!

Groetjes, Wendy

Margot zei

ik vind 'm leuk! jij maakt zulke originele kaarten, mijn complimenten!

Jolanda zei

ach wat een schatje,heel mooi kaartje!!Mooie kleuren!
Ik wens je een heel fijn weekend!

Judith zei

Hallo Bianca,
Weer een lief en leuk bedacht kaartje, zeker het verhaal van de grote uil. Heerlijke kleurtjes, de uiltjes vind ik zo schattig!
Fijne zaterdag!
groetjes van Judith

Els zei

Wauw wat een pracht kaartje en ik ben dol op uiltjes. Groetjes Els

Kim zei

Leuk gedaan!

Groetjes van Kim

CreativBär zei

Wat een leuk idee. Da zullen die twee heel blij mee zijn ;-)