28 mei 2011

Geboortefelicitatiekaartje


Dit kaartje heb ik vorige week of die week ervoor (wat gaat de tijd snél!!) gemaakt. Ik heb gestempeld met Distress-inkt faded jeans en heb de stempels ingekleurd met Coloursoft potloden en reukloze terpentine.

Weer een totaal ander kaartje maar volgens mij gaan jullie de komende tijd zowiezo de meest uiteenlopende kaartjes van mij zien want ik heb weer mega veel inspiratie maar te weinig tijd dus dat worden dan misschien wel rare (maar misschien wel geweldige) combinaties van kaartjes en technieken:)

Iedereen een heel fijn weekend toegewenst!

13 opmerkingen:

Kim zei

Ik vind afwisseling wel leuk. Altijd maar dezelfde soort kaartjes gaat ook vervelen op den duur denk ik. Het is in ieder geval een heel mooi kaartje geworden.

Groetjes van Kim

Anita zei

Prachtig kaartje Bianca.
Mooie kleuren gebruikt.

Jolette zei

Leuk kaartje, mooi gestempeld gekleurd en de achtergrond vind ik er super bij passen!
Fijn weekend!

Jeany zei

erg leuk Bianca, met dat treintje!! die labeltjes zijn toch echt de uitvinding van de eeuw vind je ook niet? ☺ fijne weekend, groeten van Janine

Iezie zei

Bianca,
Heel lief babykaartje geworden. Juist leuk weer eens iets anders te zien. Ik zou zeggen, ga maar door!
Groetjes en een fijn weekend,
Ini

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hij is heel erg lief Bianca. Schattig hoor en weer eens iets anders.
Fijn weekend en groetjes
Marja

Hella zei

Wat een leuke en lieve kaart. Heel mooi.

Tineke zei

Heel leuk kaartje geworden Bianca!
Kom maar op met die inspiratie!
Groetjes uit Franeker, Tineke

Marit zei

Hoi Bianca,

Wat een lief kaartje! Zo gekleurd met potlood vind ik helemaal passen bij een babykaart, het geeft zo'n mooi zacht effect! Ik ben benieuwd naar je volgende creaties!

En de tijd vliegt inderdaad...het is vast oktober voor we het weten en tijd voor onze volgende crea-date!

Groetjes,
Marit

Wendy ten Hove zei

Oh, wat is hij leuk geworden!! Mooi, zo in het blauw!! Tja... ook ik borrel van de ideeën, ook nog na onze date, maar de tijd ontbreekt me even... Ik moet wel snel aan de slag, want zaterdag een bruiloft, donderdag een verjaardag en m'n nichtje kan elk moment ter wereld komen! Oeps!! ;-) Ben benieuwd naar je andere 'alle-technieken-kaartjes'! Fijne week!
Liefs, Wendy

Anneke zei

Daarom komen we kijken natuurlijk, omdat het hier telkens iets anders is! Mooi weer dit!

Petra Tillmann zei

Leuk geboortekaartje, Bianca!

DEKAKADO zei

Wat een schattig babykaartje. Vertederend.