31 mei 2011

ECU-challenge

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Vandaag loopt de challenge van deze maand af. Ik ben afgelopen dagen toevallig verschillende kaartjes tegen gekomen die gemaakt zijn voor de challenge (Petra, Marleen en CreativBär). Door de problemen bij blogger heeft niet iedereen onder het berichtje van de challenge kunnen vermelden dat hij;)/zij een inzending heeft.

Mijn vraag is: heb je meegedaan met de challenge maar heb je geen berichtje kunnen plaatsen (of is het berichtje verdwenen) op mijn blog bij de challenge-opdracht, stuur me dan een mailtje (of als dat nu wel lukt, plaats een reactie). Waarom? Dat zal ik morgen laten weten. De challenge loopt tot en met vandaag.

7 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

ik sta er nog bij...

Petra Tillmann zei

Die van mij staat er niet (meer) bij: http://petratillmann.blogspot.com/2011/05/each-card-is-unique-labeltjes.html
Dus bij deze nogmaals. Groetjes, Petra

Vera zei

Ik sta er nog wel bij maar mijn link is verdwenen...

Bij deze nog maar een keer dan :)

http://creavera.blogspot.com/2011/05/moederdag.html

groetjes
vera

Regina de Koning zei

Ik sta er ook nog bij....

Groetjes, Regina

DEKAKADO zei

Ik sta er ook nog bij, toch? Liefs, Marleen.

Jolette zei

Je maakt het spannend Bianca.....

Jeany zei

oh meid, het lukt me maar niet om een kaartje deze maand te maken, maar vlg maand ben ik er weer bij, beloofd!! was te druk bezig met wasco's. ☺