29 januari 2011

Resultaat les 5 Let it Loose bladzijde 1

Dit is geen kaart, maar het resultaat van les 5 van Let it Loose. Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:
Deze bladzijde heb ik gemaakt door de achtergrond met groene ecoline te beschilderen. Vervolgens heb ik mijn ochtendrituelen in mijn beste Engels (ahum) beschreven. Omdat ik het nog een beetje kaal vond heb ik rondjes getrokken met de mal en enkele heb ik gevuld met woorden. Tot slot een kader met stift getrokken en ronde bolletjes toegevoegd. Ik had verwacht dat de kleurencombi zwart/rood/groen flitsener zou zijn, maar het valt me een beetje tegen, maar dan alleen de kleur, het resultaat vind ik wel grappig hoe het uiteindelijk geworden is.


2 opmerkingen:

Judith zei

Leuke pagina!
Ik zie dat je binnen 10 minuten je favoriete blogs hebt bekeken, dat doe je snel :) ik heb daar altijd minstens 5x10 min voor nodig...
groetjes, Judith

Bianca Kalksma zei

Haha Judith, nee, dat lukt mij ook niet, álle favoriete blogs te bekijken, maar ik bekijk er wel een aantal 's ochtends en ... helemaal onderop mijn bladzijde staat dat ik vaak iets later dan 7.45 wegga;) ah, nog even eentje bekijken. Nog eentje dan...:) groetjes van Bianca