16 januari 2011

Let is Loose, resultaat les 1

Dit is geen gemaakte kaart, maar een gedeelte van mijn resultaat bij de cursus Let it Loose, waar je Art Journals gaat maken (bladzijdes gemaakt met allerlei soorten technieken waarbij tekst een grote hoofdrol speelt). Ik ben met deze cursus begonnen omdat ik wat meer 'buiten de lijntjes' wilde leren denken en werken.

De opdracht voor les 1 was: kijk uit het raam en beschrijf wat je ziet en dan moest je gaan oefenen hoe je de tekst op je bladzijde zou verwerken. 

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt (naast 300 grams aquarelpapier): 

En dit is een foto van de hele bladzijde, de kleuren zijn in het echt feller en er zit een gigantische gouden glans op van de glimmer mist:)

Het raam waar ik meteen aan moest denken was geen raam van waar ik woon. Maar het raam op mijn werk, waarachter mijn bureau staat. Ik kon dan ook meteen een velletje volschrijven en heb dat dan ook maar even ingekort. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk vandaar in beide bloemen lalalalalala:) In de bloemen onderaan de bladzijde heb ik ook 5-letterwoorden verwerkt om overal tekst weer terug te laten komen.

2 opmerkingen:

CreativBär zei

Haha Bianca,
het lijkt een heel mooie uitzicht te zijn vanuit de raam van jouw werkt.
Heel leuk :-)
Groetjes
Bianca

Marjan zei

Superleuk om te kijken hoe jij je alles eigen maakt!

Groetjes, Marjan