9 oktober 2010

Paperbag Studio

Dit kaartje had ik vlak na de beurs in Hagen gemaakt met mijn nieuwe stempels van Paperbagstudio. De achtergrond is met distressinkt gemaakt. Voor het inkleuren heb ik Copic markers ciao gebruikt.

Over beurs gesproken, ik ga dit keer toch niet naar de Najaarscrea in de Rijnhal. Even pas op de plaats maken en verstandig zijn om niet alles te willen doen. En eigenlijk heb ik nog heeeeeel veel spulletjes van andere beurzen waar ik nog niets mee heb kunnen doen. Ik heb wel van de week twee bestellingen op internet geplaatst van spulletjes die ik zou gaan aanschaffen op de beurs zoals een blender voor Copic markers, extra potloden voor de komende workshops, embossingpoeder, inkt en nog een paar ienieminiestempeltjes die te leuk waren om ze te negeren... En de tijd dat ik naar de beurs zou gaan... ga ik nu lekker gebruiken voor de knutsel :)

8 opmerkingen:

Marjan zei

Het is weer een erg mooie kaart en dat plaatje heb je erg mooi gedaan! Snap dat je niet naar die beuers gaat, als ik zo hoor wat je al hebt is die knutseltijd erg welkom.Maar herkenbaar is het wel, ik moet mezelf ook regelmatig een halt toeroepen, hoor.

Groetjes, Marjan

Inge zei

Wat een mooie kaart weer en die stempel van het jongetje en meisje heb je ook zo mooi ingekleurd! Meestal vind ik copics nogal 'knal' en 'intens' maar hier zijn het juist zachte kleuren. Ik herken wat je schrijft over beurzen, ik ga lang niet overal heen, je kan zo veel krijgen via internet en wordt op een beurs vaak alleen maar enorm verleid om te kopen en kopen ;) Fijn weekend!

Anneke zei

Verstandig, verstandig Bianca, goed zo :)
Mooi kaartje, een heel mooie zachte achtergrond en een leuke stempel! Jij kan alle stijlen aan geloof ik!

CreativBär zei

Wat lief :-)

Jeany zei

Hee Bianca, wat een leuke stempels weer, ik snap heel goed wat je zegt van die niet naar berus gan nu, ik wil graag naar de art journey in april, en daar allemaal van die mooie stempels kopen, dus nu is het gewoon sparen en dan met koffers naar huis, :)) Je kaart is prachtig meid, een fijn weekend, Janine

Petra Tillmann zei

Prachtige kaart, Bianca! Ik heb deze stempel ook gekocht, maar nog niet gebruikt. Mooie achtergrond heb je er ook bij gemaakt!

Wendy ten Hove zei

Hi Bianca,

Tja, soms is dat beter, he..! En inderdaad soms is het zo leuk om nieuwe dingen te kopen, maar heb je je vorige keer gekochte dingen nog niet gebruikt, ik ken het ook wel! Maar nu ik Unity/Ippity stamps en Waltzing Mouse heb ontdekt, heb ik toch al wel weer redelijk wat nieuws in bestelling.. oeps! Het is toch wel echt een verslaving...! ;-) Blij dat jij wel verstandig bent! Ha ha!!

Fijn weekend!
Liefs, Wendy

Yvonne zei

Het blijft een mooie stempel van Paperbag Studio, maar jij hebt er wel weer een prachtige kaart mee gemaakt. Mooie achtergrond heb je gestempeld!
Groetjes van Yvon