31 oktober 2010

Heerlijk aan de knutsel!

Wat een heerlijke dag was dit… ruim 7 uur aan de knutsel geweest, heerlijk en gelukkig had ik inspiratie, stel je voor zeg, heb je de tijd (en een uur extra) om te knutselen, heb je geen inspiratie… Ik heb 8 kaarten gemaakt en eigenlijk ook best wel allemaal gelukt. Ik liep deze week na het maken van het rood/bruine stippeltjespapier , met een idee en dat wilde ik gaan uitvoeren. Maar dat bleek nog niet zo makkelijk. Uiteindelijk is de kaart wel afgekomen, niet helemaal zoals ik in gedachten had, maar het komt in de buurt. 

Verder heb ik vandaag een aantal ‘lessen’ van Two Peas in a Bucket gevolgd, voor de links verwijs ik je graag door naar de site van Stamping Mathilda, maar je kunt ook op You Tube de zoekopdracht “two peas in a bucket” geven dan vind je de filmpjes ook. 

Na een ochtend 'kliederen' met de paintdabbers

Na een dag knutselen, eigenlijk valt het nog mee, vaak zie ik niet eens meer een stukje van het bureau;)

De kaarten heb ik net op de foto gezet, maar ik ben niet tevreden over het resultaat. Morgen nog maar een keer proberen. Wel heb ik 2 foto’s die ik kan laten zien, één nadat ik klaar was met de paint dabbers en de paint-techniek en één foto na een dagje knutselen. Best wel lekker zo’n groot werkoppervlak, misschien dat ik deze opstelling altijd wel zo laat staan. Wel raar, misschien herkenbaar, hoeveel ruimte je ook hebt, op de één of andere manier komt de ruimte op en rond de craftsheet altijd heel vol te staan en staat mijn snijapparaat vaak op een berg papier, pennen, potloden, schaar etc etc maar als het papier maar goed erin zit snijdt het ook op een wiebelige ondergrond best recht :) 

8 opmerkingen:

Saskia zei

Het straalt er gewoon vanaf dat je lekker geknutseld hebt ;)

Mag ik vragen waar je de houten bakken vandaan hebt waar je je stempelkussens in hebt staan?

Groetjes,
Saskia

Bianca Kalksma zei

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50149353

Saskia dank je wel voor je leuke reactie. En weet je wat zo erg is, het is nu allemaal weer opgeruimd en ziet het er zo uitnodigend uit om weer te beginnen:)
De bakjes: het is een setje van 3 verschillende maten bakjes met los deksel. Te koop bij de Ikea, je kunt ze makkelijk op elkaar stapelen, zeker als je ze tegen een muur stapelt. De bakjes horen bij de badkameraccesoires van de Ikea.

Kim zei

Oh dat valt best mee met de rommel. Ik ben benieuwd naar je kaartjes. Gewoon laten zien...

Jeany zei

Hee Bianca, zo zag het zaterdag ook bij mij uit, en erger, :)) maare ben erg benieuwd naar je kaarten. Die video's bekijk en probeer ik ook altijd allemaal, zo leuk niet waar, maar ja, tijd moet je hebben :)) fijne week, groeten van janine

Marjan zei

Hahahha, zo herkenbaar die chaos!!
Nou ja, voor ons is het geen chaos natuurlijk.
Ik probeer tegenwoordig ondertussen ook op te ruimen, maar dat komt omdat ik in de keuken scrap. Tot kindlief de deur uit gaat... dan heb ik een kamer voor de scrap!!!

Ben benieuwd naar je kaartjes!

Groetjes, Marjan

Judith zei

Hallo Bianca,
Gelukkig ziet het er niet alleen bij mij zo uit als ik bezig ben (-;
Gezellig zo. Leuke spulletjes heb je ook, zo te zien.
Ben ook heel benieuwd naar je 8 (wow, wat een indrukwekkend aantal) kaarten!
Groetjes,
Judith

Wendy ten Hove zei

Hi Bianca,

Dat valt inderdaad best mee, hoor, na een hele dag aan de knutsel! Ben heel benieuwd wat je allemaal voor moois gemaakt hebt! We gaan het vast zien!
Fijne week!

Liefs, Wendy

Saskia zei

Ah, bedankt voor je tip van de Ikea bakjes!