13 september 2010

Sunday Postcard Art challenge


De challenge/het thema voor Sunday Postcard Art deze week is 'feeling blue'.
Vandaag ben ik aan de knutsel met zoveel mogelijk van mijn nieuwe spullen gekocht op Stempel Mekka. Heel toevallig had ik voor de kleur blauw gekozen, wat nu heel goed bij het thema bij SPA past... Wat ook grappig was, de tekst 'imagination the world' op mijn nieuwe stempel van Paper Artsy kwam me zo bekend voor... en ja, ik heb daar ook een losse tekststempel van die ik een paar jaar geleden al eens los kocht. Ook de centimeter gekocht bij A Capella kwam nu goed van pas en de stempels van Art Journey die ook goed te combineren waren met mijn nieuwe stempel van Paper Artsy. De achtergrond is met distressinkt gemaakt.

9 opmerkingen:

CreativBär zei

Haha,
zo als ik kan zien, ben je ook meteen aan de knutsel geweest :-)
De kaart is heel leuk.
Groetjes
Bianca

Anneke zei

Heel mooie combinatie van stempels, een superkaart!

Sandy zei

Oh wow what a beautiful card.
Gorgeous.

Kris Dickinson zei

Beautiful stamping!

Jeany zei

nounou, je bent vlijtig hoor, weer een rpachtig resultaat, mooie kombi van stempels. groetjes van Janine

Martina zei

Exquisitely crafted! So beautiful!

indybev zei

I love the pen in hand. Beautiful card!

Jana zei

I LOVE this. You have done wonderfully combining all these images.

Unknown zei

baie mooi kaartjie