5 augustus 2010

Wow wat een verrassing!

Wat een leuke verrassing! Ik heb meegedaan met de candy van Wendy en ... ik heb gewonnen, wat een geweldig leuke verrassing!! Het kaartje had ik door de challengeberichten nog niet op mijn weblog laten zien en dit is natuurlijk dé gelegenheid om het te laten zien.

Ik wilde een 'eenvoudig', mooi, rustig, lief kaartje maken. De envelop erbij heb ik iets uitbundiger gemaakt dat het een feestje is in je brievenbus;)




Wat een leuke verrassing is dit op de vroege ochtend:)

9 opmerkingen:

Adriana zei

Ik snap wel dat je hebt gewonnen. Dat kaartje is echt zo lief. Echt mooi.

groetjes Adriana

Wendy ten Hove zei

Hi Bianca,

Je hebt hem verdiend, hoor! Het was ook inderdaad een feestje in m'n brievenbus en ik vind de kaart super leuk! En ik bewonder altijd met veel plezier je blog, dus ik stuur je prijs met veel plezier naar je toe!

Lieve groetjes,
Wendy

Jolanda zei

Oh wat een schatje Bianca,ik begrijp dat je gewonnen heb...deze kaart heeft een heeeeeel hoog schattigheids niveau!!!(hahaha,heel mooi)
Gefeliciteerd en veel plezier met je prijs.
Groetjes en een fijne dag,Jolanda

Marjan zei

Het is prachtig en inderdaad heel mooi en rustig. Leuk hoor, die enveloppe erbij!!
Geelicteerd met je gewonnen candy, verdiend!

Groetjes, Marjan

Lieneke zei

Hej, Bianca,

Een superkaartje en een superenveloppe. Inderdaad een feest om in je brievenbus te krijgen. Gefeliciteerd!

Liefs, Lieneke

Jeany zei

haha, ik was stiekum al gaan kijken en zag dat je gewonnen had :)) proficiat meid, het waren vele kaarten dus toppie. Leuk om zo aan challenges mee te doen. Ik ben hier voor mezelf, al je oude challenges aan het maken, tja, ik mot wel oefenen niet waar? :)) doeiii, groetjes van Janine

CreativBär zei

Hey Bianca,
gefeliciteerd!!!
Het verrast me niet, dat je hebt gewonnen, je hebt zo een lief kaartje gemaakt :-)
Groetjes
Bianca

Anneke zei

Super kaartje, proficiat Bianca!
Ik wil graag antwoorden op je vraag ivm mijn foto's maar vind je mailadres niet, kijk ik erover, waar staat dat?
Groetjes Anneke

Wendy ten Hove zei

Hi Bianca,

Er staat een award voor je op mijn blog! Ik zou het super vinden als je hem aan neemt en ook wat leuke dingen over jezelf vertelt! Ben benieuwd!!

Groetjes,
Wendy