31 augustus 2010

Inzendingen Each Card is Unique - challenge 7

Zoals elke maand laat ik hier alle inzendingen zien zodat je ideeën op kunt doen van anderen:

Jeany (Janine) kaart 1


Jeany (Janine) kaart 2


CreativBär Bianca


Anita


Anneke


Esther


Petra


Betty


Mariska


Ine


Wat een boel mooie, leuke en creatieve inzendingen weer! Misschien bleek het voor jullie wel dé layout te zijn voor een lading kerstkaarten straks?

Ik vond het heel leuk om te ‘horen’ dat het voor sommigen toch echt een challenge was om de layout te volgen. Zelf vind ik het ook vaak lastig, maar het is wel dé ideale manier om te knutselen als je even geen ideeën hebt en zo wordt je dan door een layout vaak wel op weg geholpen, dat is mijn ervaring.

Super leuk dat jullie weer hebben meegedaan! Op naar de volgende challenge… :)

3 opmerkingen:

Jeany zei

yep, het is heerlijk om er mee te werken, een echte uitdaging en ik leer heel veel, ook van de andere. nu de vlg en laat ik nu net al een idee hebben waar ik vierkantjes wilde gebruiken??? of mag ook rechthoekjes?? want das beter voor mij, groetjes van Janine en thanks weer voor de vlg uitdaging. :))

Marjan zei

Mooie kaarten, allemaal!

CreativBär zei

Hoi Bianca,
weer zo veel mooie kaarten.
Ik vind het altijd leuk, om mee te doen en heb veel plezier bij de uitdagingen.
Groetjes
Bianca

Bedankt voor je reacties op mijn blog