24 januari 2016

Vergeten stempels 3


Nou, aan het aantal kaartjes is te zien dat ik het behoorlijk lastig vond om deze vergeten stempels te gebruiken ;) Heel andere soort stempels natuurlijk dan de eerdere bladzijdes uit de map ... Ik was er toen op gevallen, de stempels van Kiko Stamps, ontworpen door Marja de Visser, omdat ik het helemaal voor me zag deze stempels op mooie papiertjes te stempelen en ze uit te knippen ... nou ... dat heb ik dan ook gedaan dit keer ;) Maar lastig vond ik het wel, echt uit mn comfort zone :) en meteen ook maar de kleur aged mahogany gebruikt die ik ook niet echt vaak gebruik en een blokje papier wat ook roepend in de la lag ... Op de achtergrond heb ik ook wat stempels gestempeld wat misschien niet helemaal goed te zien is op de foto.

Ja, vooral met de grotere langwerpige kaart heb ik heel wat afgeklungeld tot ik er uiteindelijk een soort van art journal van maakte ;) uiteindelijk redelijk tevreden... pffft waar ben ik aan begonnen met dit goede voornemen? ;) 

5 opmerkingen:

Mariken zei

Vandaag mijn kamer opgeruimd...en heel veel vergeten stempels gezien...
Jouw kaartjes zijn gaaf, heel mooi!!

Els zei

Maar de kaarten zijn echt super mooi hoor Bianca en ik hou wel van aged mahogany.
Groetjes, Els

xxx Myra xxx zei

superleuk!

Marjan zei

Ik vind ze heel mooi, vooral die in blauwtinten!!

Regina de Koning zei

De kaarten zijn prachtig! Mooie kleuren en wat goed dat je zo uitje comfort zone en oude stempels een nieuw leven in roept. Ze zijn zeer geslaagd dus Super leuk!
Groetjes, Regina