29 december 2015

Top 2000 art journal 'Laat me/Vivre'


Dit is de vijfde art journal van dit jaar, gebaseerd op 'Laat me/Vivre' van Ramses Shaffy, Liesbeth List en Alderliefste. Het oorspronkelijke nummer van Ramses Shaffy is al gaaf, maar deze versie, na het zien van de bijbehorende videoclip ontroerde me en daarom koos ik voor deze versie.

De tekst weer in spiegelbeeld met medium gel en de transfer techniek op het papier aangebracht. Toen met potlood aan de linkerkant dezelfde tekst tig keer geschreven en aan de rechterkant op zn kop mijn eigen mijmeringen. Beide kanten uitgegumd om het wat vager te maken. Daarover wat 'klodders' gemaakt dmv een mal en wat tekst en jaartallen. Bloemetjes erbij en dat was de finishing touch.

1 opmerking:

Willy zei

Stuk voor stuk prachtige uitwerkingen Bianca!!