5 juni 2021

DCL challenge 346

Omdat ik vaak inspiratie haal uit de challenges van o.a. Dutch Card Lovers en ik het ook leuk vind om mijn uitwerking op hun blog te tonen, plaats ik nu sinds lange tijd weer wat op mijn creatieve blog zodat ik de link op het blog van Dutch Card Lovers kan delen. Intensief bloggen zal ik niet (gaan) doen, ik zal vooral Instagram blijven gebruiken. 

De challenge was dit keer 'Bokeh effect'. Dit heb ik gemaakt door op een met distress inkt gesponste ondergrond een template te leggen met rondjes en die rondjes te sponsen met witte inkt. Soms iets te enthousiast waardoor je de randen ziet. Samen met de stans/stempel-set van Marianne Design en een stempel van Femke Kokke is het een super leuke serie geworden. Met ook een kaartje erbij zonder bokeh-effect maar wel met dezelfde template gemaakt omdat ik ik lekker op dreef raakte ;)



3 opmerkingen:

Marjan zei

lLeuk om ze ook op je blog te zien! Ik vind ze heel tof!
Ik heb Blogger, de twee DT's, Instagram en Facebook en eerlijk gezegd is dat veel. Ik blijf vooral bloggen en ga wat minderen met FB en Insta. Snap wel dat velen zijn verhuisd naar de de laatste twee.

Unknown zei

I really like it and I hope there is something new

Play8 slot

Shafira Aulia zei

"Thank you for nice information
Please visit our website unimuda and uhamka"