28 december 2015

Top 2000 art journal 'Hunting High and Low'


Dit is de derde art journal van dit jaar, gebaseerd op 'Hunting high and low' van A-Ha. De eerste zin van dit nummer vind ik echt super mooi gezongen, de rest van het nummer vind ik eigenlijk een stuk minder, maar die eerste zin ... 

Ik heb het plaatje van de zanger met transfertechniek (met medium gel) op het vel papier aangebracht nadat ik dat vel eerst een blauwe kleur had gegeven met acrylverf. Ook delen van de songtekst met de transfertechniek aangebracht en er zelf, zoals ik vaak doe wat tekst bij geschreven waarom ik dit nummer zo gaaf vind. De grote letters zijn uit papier geknipt en erop geplakt.

2 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hi Bianca. Wat leuk je reakties te zien. Denk vaak aan je. Maar zit niet veel meer op mijn blogs om te reageren doe meer met facebook, dat gaat wat sneller. Ja tijd tekort dat probleem kenne we allemaal wel denk ik. Alles goed met je?
Lieve groetjes van mij en een heel warm, liefdevol en creatief w016. Je foto's zijn ook super!

Els zei

O wat leuk en ook een leuke tip met dat transfer techniek. Ga ik vast eens toepassen. Mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes, Els