18 januari 2015

Gewoon mooi :)

klik op de foto voor een groter formaat

Lastig een titel te verzinnen, dan maar 'gewoon mooi' :) Deze kaarten heb ik gemaakt met SU-materialen, behalve de tekst 'veel liefs', dat is een onderdeel van een tekst van Marianne Design.

Ik heb een grote stempel meerdere keren gestempeld voor een achtergrondje. Dat op een bijpassende kleur papier gemat en dit weer op een stukje scrappapier. Een rondje met de vogelafdruk geponst en de tekst heb ik met een bannervorm uitgestanst. Het rondje met de vogelafdruk heb ik met 3d-foam opgeplakt zodat het iets er boven ligt. Verder is er niet veel te vertellen over de kaart, behalve dat ik erg blij was dat deze zomaar ontstond dat ik er meteen een paar gemaakt heb. De kaart is overigens 12,5 x 12,5. Normaal maak ik met SU-papier kaartjes van 10 x 10 om zuinig om te gaan met het papier ;) maar ik vond dit een mooiere verhouding hebben.

Gebruikte kleuren: pear pizzazz, marina mist, soft sky, crumb cake, sahara sand en baked brown sugar. 

7 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Mooi weer. Ook fraai, dat foam vogeltje.
Psss..ik mis je op fb.
Groetjes, Marleen.

Judith zei

Gewoon mooi en heel leuk!!! Dat vogeltje vind ik zo schattig. Gelukkig mag ik materialen van Nella lenen, zij is namelijk in het bezit van deze stempelset (-:

Willy zei

Mooie strakke kaartjes Bianca en heel erg leuke kleurtjes!!

martina's kaartjes zei

mooie en leuke kaartjes
grtjs,martina
x

Regina de Koning zei

Hele gave kaartjes. Lief vogeltje en leuk zo in verschillende kleuren.
Groetjes, Regina

Marjan zei

Mooie stempels heb je gebruikt, de neutrale achtergrond combineert goed met de fellere kleuren! Lief dat kleine vogeltje!

Gerdine zei

Heel mooi!