12 januari 2014

Cadeautje en boekensteunen

Dit is mijn eerste creatieve creatie van 2014 geweest, het pimpen van twee metalen boekensteunen. Ik heb hiervoor scrappapier, washitape en decoupage gebruikt. Helaas laat het washitape wel een beetje los, daar zal ik nog een beetje glossy-accents onder gaan doen.

Afgelopen december had ik weer een (super geslaagde) creadate met Marleen (resultaten volgen nog!) en wat o wat is leuk om te maken als je al eerder creatieve cadeautjes aan elkaar gegeven hebt? Opeens kreeg ik het idee om een kaars te beplakken met washitape en te omwikkelen met touw:
En nu? Ga ik aan de slag met de eerste kaarten van het nieuwe jaar. Een verjaardagskaart en een blanco kaart. Wordt vervolgd... Ik wens jullie een heel fijne zondag toe!

12 opmerkingen:

Mieke zei

Mooi! Heerlijk om zo'n cadeautje te krijgen.

xxx Myra xxx zei

geweldig idee!

Regina de Koning zei

Prachtig zijn ze ! Wat een leuke ideeën.

Willy zei

Wat een mooie creaties!! Een goed begin van het nieuwe jaar, ben benieuwd naar je kaarten!!

Bea zei

leuk hoor!

Marjan zei

De boekensteunen vind ik erg mooi! En wat een leuk cadeau is die kaars!

Judith zei

Je hebt toch altijd bijzondere cadeau ideeën, Bianca! heel mooi is de kaars en de boekenstandaard heb je eveneens goed bedacht!

Gerdine zei

Wat gaaf, die boekensteunen! En je cadeautjes zijn ook leuk!

Els zei

Schitterend wat een leuke creaties heb je weer gemaakt.
Die boekensteunen zien er zo een stuk leuker uit.
En leuk die kaars met Washi tape.
Ach eigenlijk kanje heel veel met washi tape.
Ik had er laatst een pen mee beplakt
en vond hem ook een stuk mooier.
Fijne zondagavond en groetjes,Els

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een originele boekensteunen heb je gemaakt Bianca...en je gepimpte kaars met toebehoren zien er zo gaaf uit!

Petra Tillmann zei

Wat een leuke ideeën, Bianca!

Jeany zei

Heel erg leuk!!! Super cadeautje.