31 december 2013

Top 2000 art journal "Haus am See"

afmeting 24 x 24 cm
Dit is de vierde art journal waarmee ik met de top2000-blogparty bij Marit meedoe, gebaseerd op "Haus am See" van Peter Fox (klik hier om op you tube het nummer te luisteren). Ik vind het een heerlijk nummer, ik draai het vaak tijdens het wandelen en het zit daarna nog uren in mijn hoofd, echt een heerlijke melodie ook.

Ik heb geschilderd met dylusionspray, door eerst wat spray op een plastic bordje te gieten en daarna met een penseel te schilderen. Verder vooral veel tekst erin verwerkt en nog een paar kleine stempeltjes gebruikt.

Dit nummer wordt vandaag gedraaid, daarom laat ik het nu vandaag op mijn blog zien.
Ik heb nog een vijfde art journal gemaakt die vandaag wordt gedraaid, maar die laat ik morgen op nieuwjaarsdag zien.

Benieuwd naar eerder gemaakte art journals over top 2000-liedjes? Klik dan even rechts op mijn blog op het kopje "art journals" daar kun je er nog meer bekijken.

3 opmerkingen:

Els zei

Ziet er schitterend mooi uit en leuk met de journaling op deze manier.
Lieve groetjes, Els

Judith zei

Prachtig!

Ik wens jou zo veel moois voor 2014!
Dank je voor alles! Ik kijk al uit naar onze date bij Marit.

Fijne avond en een goed uiteinde gewenst,
groetjes van Judith

Regina de Koning zei

Prachtig is ook deze weer. Heel leuk om te zien. Heerlijk de top2000