19 oktober 2013

Opbergmap voor templates

Een tijdje geleden heb ik een opbergmap gemaakt voor al mijn (kleine vierkante) templates. Ik heb hiervoor een A5-multomap gebruikt en hiervoor insteekhoesjes op maat gesneden (niet echt bevorderlijk voor je snij-apparaat, dus als je het idee gaat liften, gebruik niet je beste snij-apparaat!).
Voor de voor- en achterkant van de map heb ik 2 vellen papier met distress-inkt "vol gesponst" met alle templates die ik op dat moment had.

voorkant
achterkant
slechte foto qua kwaliteit maar erg goed qua geheimhouden hoeveel templates ik heb ;)
Alleen een inhoudsopgave ontbreekt nog, maar het is ook gewoon heerlijk om door de insteekhoesjes te bladeren om te kijken wat voor moois er tussen zit...

En: ik wil jullie graag bedanken voor alle reacties die ik op mijn vorige blogbericht (en nieuwsbrief) kreeg!
Heel fijn weekend en tot blogs!

11 opmerkingen:

Willy zei

Wauw...mooi en wat een goed idee, lekker overzichtelijk. Dat zou een goed systeem voor een chaoot als ik zijn :))

Judith zei

Nee, toch, je hebt toch zeker geen ruime voorraad??? (-;
Een geweldige map maakte je voor je templates. Daar zou ik graag eens in willen bladeren ((-:

Els zei

Geweldig wat heb je dit weer mooi gemaakt en fijn om dit weer te kunnen bewonderen.
Ooit bij de supermarkt een kookmapje gekregen met recepten en daar heeft mijn vriendin de mapjes voor gesaild. Ik ga er een foto van maken hoe die er nu uit ziet en hoe die eruit ziet als het klaar is, want dit is wel heel erg mooi Bianca.
Groetjes, Els

Patrice zei

Wat gaaf Bianca..ik denk dat ik dit ideetje van jou ga inpikken, want het lijkt me super!!!!
Top gedaan..
Grtjs Patrice

xxx Myra xxx zei

super idee!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dit is zeker gaaf Bianca, ik zoek ook naar een mogelijkheid om deze stencils beter op te kunnen bergen en tegelijker tijd overzichtelijker te maken. Zeker het overdenken waard.
groetjes Marja

Dymphie zei

Heel slim plan! Ziet er toppie uit. Ik kan me voorstellen dat alleen het doorbladeren al een feest is :)
Na het zien van jouw map, draaien hier de raderen ook, mischien ga ik binnenkort ook aan de slag :) Dank je wel voor de inspiratie!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een super idee Bianca en zo mooi uitgevoerd...prachtig om te zien en te weten dat al die mooie templates ín het leuke album zitten :-)

Wendy ten Hove zei

Even tellen hoeveel je er al gebruikt hebt voor het maken van de voor- en achterkant, hi hi :) Nee, supermooie oplossing weer zo! Heerlijk toch om ook met fijne opbergoplossingen voor onze hobby bezig te zijn, daar kan ik ook erg van genieten! En een prachtig resultaat zo! Bedankt ook voor je lieve reactie op mijn blog! Dat was ook genieten! :)
Liefs, Wendy

Unknown zei

Ja misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen want het ziet er wel heel mooi uit zo, geweldig!

CreativBär zei

Hoi Bianca,
wat een leuk opbergmap heb je gemaakt. Het is een goed idee! Op dit moment heb ik een heel groot berg papier midden in de woonkamer, hihi. Eigenlijk verstop ik het in een box, maar als je elk daag aan de knutsel bent...
Wens je een fijn weekend.
Groetjes
Bianca