9 mei 2013

Cadeaudoosje

Een tijd geleden heb ik weer een cadeaudoosje gemaakt. De ondergrond is gemaakt met dylusionspray, de stempels zijn van Dylusions. Weer tape gebruikt om de oneffenheden weg te werken en het is natuurlijk ook een leuk detail :) De foto's zijn 's avonds gemaakt en heb ik moeten bewerken, de foto's zijn niet helemaal optimaal geworden, maar jullie kunnen wel een aardig beeld krijgen van hoe het doosje eruit zag.


Ik had eerder al eens beloofd om een schets te geven van de doosjes. Ik heb het uitgewerkt, als het goed is kunnen jullie op de foto hieronder klikken en deze opslaan. Op de schets staan de gegevens van het theedoosje (klik hier om nog een afbeelding te zien) én de gegevens voor het distressdoosje (klik hier). Je kunt me ook even mailen als je de schets per mail wil ontvangen.
Ik wens jullie allemaal een fijne Hemelvaartsdag toe en tot blogs!

16 opmerkingen:

Jeany zei

Heeeeeeee, das mijn doosje ;)) en wat is ie mooi hé? Super bedankt nog eens Bianca!! En oneffenheden??? Waar??? Ik ziet niks ;))

Jolette zei

SUPER leuk doosje Bianca!!!
Bedankt voor de uitleg....weer iets om te onthouden!

Mieke zei

Whaw, prachtig zeg!
Bedankt voor het patroon!

xxx Myra xxx zei

prachtig Bianca!!

Anneke zei

Supermooi!!! Prachtige kleuren en heel leuke tape accenten ook. Bedankt voor het patroon, heel duidelijk!

Marjan zei

Mooi gedaan! Erg leuk vind ik ook de tape op de randen, geeft een leuk contrast.

Regina de Koning zei

Leuke gedaan. Mooie kleuren. Leuk afgewerkt met het tape. Bedankt voor het patroon. Ga je gauw mailen.
Lieve groetjes, Regina

Dotty Jo zei

Such vivid colours - fabulous! Jo x

Els zei

Wat een prachtig doosje en het schema heb ik opgeslagen. Dank je wel Biaca voor het delen.
De kleur vind ik ook heel moo bij dit doosje.
Jij ook een fijne hemelvaartdag en groetjes, Els

Willy zei

Wat een prachtig doosje, super mooie kleuren. Bedankt voor het delen van het patroon!!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat super mooi dit doosje Bianca, super.
lieve groetjes Marja

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een prachtig doosje is dit geworden Bianca...ziet er zo creatief en tegelijk ook verzorgd uit!
Heel mooi...

hartelijke groet, Alie :-)

Patrice zei

Who wat een tof doosje Bianca. Dank je wel voor het patroontje.
Grtjes Patrice

Wendy ten Hove zei

Wat een geweldige kleuren!! Super mooi doosje zo en die tape is erg leuk om toe te voegen zo, maakt hem helemaal af! Top!!
Groetjes, Wendy

DEKAKADO zei

Heerlijk dat ik ook zo'n doosje hier heb.
En super, die beschrijving er bij. Ik zal me er ook eens aan wagen. Ik kan goed bekijken hoe je het hebt gedaan met het doosje hier.
Groetjes, Marleen.

CreativBär zei

Hey Bianca,
wat een prachtig doosje.
De dylusionspray-kleuren zijn zo mooie :-)