31 maart 2013

Different Colours


Dit keer 3 kaartjes gemaakt met stempels van Different Colours. Ik hoop dat er op de AS-beurs nieuwe stempels te koop zijn, want het zijn toch erg mooie stempels en het stempelen met een houten stempel vind ik toch wel het leukste, al betaal je er natuurlijk wel extra voor.

Ik heb de stempelafbeeldingen op kraftpapier ingekleurd met coloursoft potloden van Derwent en accentjes gegeven met een witte pen. Een paar strookjes muziekpapier er naast geplakt en bijpassend achtergrondpapier erbij. Ik ken twee van de personen voor wie deze kaarten zijn nog niet zo heel lang en ik ben benieuwd of ik de kleuren goed heb ingeschat...

Hier de kaarten nog even apart op de foto:


Ik hoop dat jullie fijne paasdagen zullen hebben! En wie weet tot ziens komend weekend in Zeist? Ik wil ook dit jaar twee dagen gaan, één dag shoppen en één dag workshops volgen. Ik ben echt de dagen aan het aftellen, heb er echt zó'n zin in!

Oja, ik heb een nieuw systeem bedacht voor het reageren op blogs. Ik heb mijn bloglist op alfabet gezet en aan elke dag van de week heb ik een aantal letters van het alfabet "gehangen". Zo hoop ik elke week jullie blogs te bezoeken en met her en der ook wat blogs die niet op mijn bloglist staan. We zullen zien of het werkt ;)

Tot gauw en wie weet tot ziens volgend weekend!

23 opmerkingen:

Bea zei

Mooie kaarten! en ja ik heb ook zin in Zeist ,tel ook de dagen al!
Groetjes en misschien tot ziens.

crealinedance zei

Mooi kaarten heb je gemaakt.gr.Nel

Fieneke zei

Mooie kaartjes, mooie stempels ook. En ook ik tel de dagen af naar t volgend weekend ( net een klein kind die de dagen tot haar verjaardag aftelt....) Wie weet tot ziens in Zeist!!
Groetjes Fieneke

Mieke zei

Ze zijn weer heel mooi!
Vrolijk Paasfeest xxx

Cornelie zei

Mooie kaartjes!! Super gedaan. Vooral de Hortensia spreekt mij aan, maar dat is dan ook een favoriet van mij. Ik heb zelf nog een ingekleurd plaatje hiervan klaar liggen, maar een kaart moet ik daar nog mee maken...
Hoop je volgende week zondag ook te zien in Zeist, zou toch leuk zijn!
Groetjes!

Anoniem zei

Hi
A beautiful collection of cards.
Wishes
Lynne

xxx Myra xxx zei

mooie kaarten!! Ik ga helaas niet naar Zeist...

Petra Tillmann zei

Volgende week lekker bij Ludiec neuzen ;-)
Je hebt prachtige kaartjes gemaakt! De hortensia is mijn favoriet!

Fijne pasen!

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Dat ziet er weer zo mooi uit Bianca. Inderdad prachtige stempels.
groetjes Marja

Wies zei

Mooie kaarten Bianca. Vooral de kaart met hortensia vind ik prachtig. Het zijn inderdaad mooie bloemenstempels.
Groetjes, Wies

maria's knutselplezier zei

Stuk voor stuk prachtige kaarten, heel mooi zo met die muzieknoten!!!

Groetjes
Maria

Els zei

Hele mooie kaartjes heb je gemaakt en je hebt gelijk, de houten stempels zijn wel het mooiste om mee te werken. Mooie warme kleuren heb je gebruikt.
Fijne dag en groetjes, Els

Unknown zei

wat een prachtige stempels maar vooral wat heb jij er mooie kaartjes mee gemaakt, geweldig! De hortensia is een favoriet van mij, wat mooi!

groetjes Coby

Willy zei

Wat een mooie serie kaarten, telkens dezelfde techniek en toch steeds een ander resultaat. Ben benieuwd of je de smaak goed hebt ingeschat :) Jij ook fijne paasdagen!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Prachtige kaarten Bianca, mijn voorkeur gaat uit naar de bovenste twee...
Wie weet tot ziens in Zeist...

groetjes, Alie :-)

Marjan zei

Ze zijn mooi! ik ga ook naar Zeist, op zondag. Wie weet!

Yvonne zei

PRACHTIGE kaarten Bianca! Heel mooi, mooie kleuren en combinaties, prachtige witte accenten!
Ja, we staan weer bij Ludiec aan de kraam hè ....
Lieve groetjes van Yvon

Marijke zei

had even geen tijd voor bloghoppen, maar nu wel en ik heb genoten van al je schitterende creaties, super

Hella zei

Wow 't zijn mooie kaarten Bianca. Ik ben het helemaal met je eens dat de stempels van Different Colors heerlijk stempelen. Veel plezier in Zeist.

DEKAKADO zei

Wat een mooie kaart heb je met de nieuwe stempel gemaakt. Ik zie ook mijn exemplaar ertussen. Inspirerend Bianca. Liefs, Marleen.

Regina de Koning zei

Wat een prachtige kaarten. Ik hoop je zondag te zien in Zeist. Ik sta in de Artjourney stand. Heel veel plezier en dat je in Zeist weer veel inspiratie op mag doen.
Groetjes, Regina

Marit zei

Bianca, wat een mooie kaarten! Heb je gezien dat Judith, van Ludiec een boekje uitbrengt? Ik vind haar kaartjes en labels altijd prachtig!

Tot zondag! En alvast heel veel plezier morgen!
Groetjes,
marit

Wendy ten Hove zei

Jazeker, wat mooi geworden!! Prachtige kaartjes! En wie houdt er nou niet van bloemen? Moet dus helemaal goed komen bij de ontvangers, lijkt mij :)
We zien je zondag! Gezellig!!
Groetjes, Wendy