9 februari 2013

Vlinders in je buik

Zo, ik ben er weer. De griep heeft mij ook te pakken gehad en tsja, dan valt er weinig te bloggen ;) Maar nu ga ik gauw weer een berichtje plaatsen want ik heb genoeg te laten zien.

Eerst wil ik jullie de cadeauzakjes hierboven laten zien: ik heb ze gemaakt met een mal van Tim Holtz. Bijpassend hangend label erbij gemaakt en opgevrolijkt met lintjes. Aan het linker cadeauzakje heb ik een autootje gehangen. Dit autootje heb ik cadeau gekregen bij een bestelling via internet. En omdat je gewoon vrolijk wordt van het bestellen bij die site wil ik het graag met jullie delen maar ook waarschuwen, als je eenmaal op die site gekeken hebt, wil, nee, móet je gewoon bestellen...

Ik heb het over de site "Vlinders in je buik" van Corina Penders. Allerlei leuke decoratiespulletjes, inpakpapier, lint, washitape, kaarten, noem het maar op, om een cadeautje feestelijk in te pakken of om iets wat je zelf hebt gemaakt leuk aan te vullen met bijvoorbeeld dat autootje dat ik hierboven gebruikt heb.

Ik had in januari een kleine bestelling gedaan en mocht van mezelf in februari weer bestellen... het is echt een feestje als je dan je spulletjes in huis krijgt. Met de volgende foto's laat ik jullie zien wat voor feestje dat is :)

Bij het openen van de doos komen de fleurige kleuren je al tegemoet... uiteraard heb ik het rode papier bewaard :)
Onder het rode papier komt al het één en ander tevoorschijn om blij van te worden: rollen vloeipapier met leuke dots en rollen mooi dubbelzijdig cadeaupapier en een rol kraftpapier en de zakjes met cadeauflesjes
Een aantal spulletjes zijn verpakt in leuke cadeauzakjes met leuke stickers, zo krijg je een idee wat voor moois er nog meer te koop is en hoe leuk het is om zo'n cadeautje op die manier te krijgen :) zo ben ik helemaal gevallen voor de sticker hooray ...
En dit zat er in de 3 cadeauzakjes (behalve dan de zakjes met cadeauflesjes): leuke cadeauzakjes, stickers met "kadootje", lint met vogeltjes, 3 washitapejes, kikkertjes en vogeltjes, áltijd leuk en handig om in huis te hebben :)
Als dank voor de bestelling een mooi cadeauzakje, leuke stickers, twee leuke kleine decoratiehangers en dit keer omdat het een speciale actie was een mooi notitieblokje en ook nog een kortingsbon die uh... best snel gebruikt zal gaan worden :)
Heb ik teveel gezegd? Is het geen feestje? Ik werd er erg blij van toen ik ziek thuis was en ik weet zeker dat ik veel mensen blij kan maken als ik deze leuke spulletjes ga verwerken bij cadeautjes die dit jaar natuurlijk weer gemaakt en gegeven gaan worden :) Op de site kun je dus ook veel gave en mooie washitapejes vinden ... uh, ik had je al gewaarschuwd hè? Maar neem echt eens een kijkje op www.vlindersinjebuik.eu!

Fijn weekend allemaal!

20 opmerkingen:

Marjan zei

Dat ziet er inderdaad uit om vrolijk van te worden! Leuk spul allemaal. Jouw zakjes vind ik mooi, wat grappig is dat autootje erbij! Hopelijk ben je weer helemaal opgeknapt.

Yvonne zei

Erg leuke kaartencadeauzakjes!
Als je naar die doos met inhoud kijkt, ooooh, dan wil ik die site ook zien, dacht ik meteen. We worden op onze wenken bedient, want daar staat de link. Maar of het dan weer verstandig is daar naar te gaan kijken .....? Ha ha!
Ik hoop dat je weer helemaal bent opgeknapt.
Fijn weekend, lieve groetjes van Yvon

Marleen Derweduwen zei

Mooie zelfgemaakte zakjes.
En de geleverde spullen die zijn de beste geneesmiddelen!

Dymphie zei

...en jij kunt een raclamebureau beginnen hahaha, helemaal leuk :)

leuke zakjes maakte je!

Dymphie zei

reclamebureau natuurlijk :)

Fieneke zei

Hi hi, ik sluit mij aan bij de reactie van Yvonne, als je de foto's ziet wil je gelijk gaan kijken, maar of dat verstandig is....
Jij hebt er in ieder geval hele leuke creaties mee gemaakt, en er gaan er vast nog vele volgen te zien aan alle super leuke spulletjes.
Groetjes en bendankt voor het delen van jouw enthousiasme Fieneke

Jeany zei

Ohjjjjjeeeee kado flesjes..... Je weet het madame in a bottle draait gelijk door, dussnel kijken waar dat leuks staat, heerlijktoch dat je zo kunt geniieten van je spulletjes, geniet er maar van, de tasjes die jij maakte zijn in elk geval ergggg leuk!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Idd heel leuk. En wat een verwennerij zat erbij

Judith zei

Je hebt gelijk - (veel) te leuk (-;
Ook jouw gemaakte cadeauzakjes zijn weer om blij van te worden!

Fijn weekend, rust nog gezellig uit. Een griep is niet niks...

Els zei

Wat een ontzettend leuke post ontvang jij Bianca. En wat een heerlijke vrolijke kleuren ook.
Heerlijk om er mee aan de slag te gaan en super wat een gave kadootjes zitten er bij.
Blij dat je weer opgeknapt bent.
Groetjes, Els

Gerdine zei

Haha, jij kunt goed reclame maken;) leuke cadeauzakjes heb je gemaakt! Ik ga even een kijkje nemen op die site!

Marijke zei

dat ziet er idd heel aantrekkelijk uit, zou ik het durven om even naar die site te surfen????........

Mariken zei

Wauw, wat ziet dat er gezellig uit, dat is nog eens leuke post! En zeker als je ziek bent...
Ben ook niet lekker, ik hoop niet dat ik ook griep krijg...in de vakantie!
Jij beterschap en groetjes Mariken.

Wendy ten Hove zei

Jazeker, cadeautjes leuk verpakken dat kun jij wel! Dat heb ik meerdere malen met veel plezier mogen ervaren! :-D Deze zijn ook weer super en wat een leuke winkel is dat inderdaad!! Leuke tip!
Groetjes, Wendy

Unknown zei

wat een leuke kaarten en die leuke hebbedingetjes om in te pakken ben ik voorbij gevlogen, even de rem op mijn uitgaven haha anders kom ik toch weer in de verleiding!



groetjes coby

Anoniem zei

Fijn dat je weer beter bent. Supergave zakjes

Anneke zei

Heel leuke zakjes, mooi versierd!

Judith zei

Ik kwam via via op je blog terecht. Leuk allemaal. En wat heb je een leuke spullen besteld en ontvangen! Ik ben volger geworden en kom vaker een kijkje nemen~.

Fijne dag!

Groetjes Judith

DEKAKADO zei

Bestel je iets...krijg je zelfs nog meer. Wow, wat een verrassing.Mooie zakjes heb je gemaakt. en heel fraai met dat autootje. Fijn dat jij je weer beter voelt. Lieve groetjes, Marleen.

Corina Penders zei

Hoi Bianca,

wat heb je een leuke review geschreven over mijn webshop! Ik ben blij te lezen dat je er zo enthousiast over bent!
Bedankt!

Groetjes,

Corina