11 november 2012

Verloting en nieuws over de challenge

Eind november 2009 ben ik met de eerste Each Card is Unique challenge begonnen. In de loop der jaren zijn er steeds meer mensen hieraan mee gaan doen en is er aardig wat inspiratie over en weer uitgewisseld.
Ik vond het ook fijn om niet-bloggers de mogelijkheid te geven aan een challenge mee te doen en op deze manier hun mooie creaties te kunnen laten zien.

Er gaat behoorlijk wat tijd in het voorbereiden en verwerken van de challenge zitten, natuurlijk het bedenken en uitwerken van de challenge, maar ook het maken van de blogberichten en het verwerken van de inzendingen. Iets wat ik altijd met veel plezier gedaan heb, maar waarvan ik steeds vaker merkte dat ik die tijd liever steek in het zelf aan de knutsel gaan.

Ik heb dan ook, na veel wikken en wegen, besloten om met de challenge te stoppen...
Vooral de niet-bloggers hebben het maken van deze keuze erg moeilijk gemaakt. Van de week ontving ik een mailtje met een inzending van iemand die het niet eerder durfde mee te doen aan een challenge maar het nu toch probeerde. Ik heb vaker inzendingen gehad van mensen die niet eerder aan een challenge hadden meegedaan.
Het ontroert me dan echt dat ik met mijn challenge dan toch mensen over de streep weet te trekken hun mooie creaties te laten zien.

Maar voor ik te sentimenteel word ;) geef ik snel een positief tintje aan dit bericht.

Natuurlijk sluit ik de challenge niet zomaar. Ik ga na afloop van deze challenge onder de inzendingen van deze challenge niet 1 maar 3 prijzen verloten, dit om het een beetje feestelijk af te sluiten ;)

de eerste prijs: een papierblokje van Fancy Pants Designs (voor de kerstsfeer), een papierblokje van Bo Bunny (als je alweer snakt naar de zomer), een set clearstamps van Inkadinkado (met toepasselijk thanks voor jullie enthousiasme voor de challenge):


de tweede prijs: twee papierblokjes met leuke kerstvellen van Marianne Design:

de derde prijs: een papierblokje van Crafts Too met leuke kerstvellen en een doosje met kerstchipboard van K and Company:


Vind je het leuk om kans te maken op één van deze prijzen en vind je het leuk om aan de challenge mee te doen? Tot en met 30 november kun je meedoen, voor meer informatie klik hier!

15 opmerkingen:

Mieke zei

Wat jammer, maar ik begrijp het wel hoor. Er kruipt inderdaad veel tijd in! Fijn dat je de laatste challenge feestelijk gaat afsluiten :o) xxx

Cornelie zei

Ja, best begrijpelijk hoor, want dat er tijd in gaat zitten daar kan ik over meepraten! Dat is ook de reden dat ik de laatste aantal challenges verstek heb laten gaan! Leuk dat je het zo feestelijk afsluit zeg!
Fijne zondag!

Els zei

Heel begrijpelijk dat je gaat stoppen en ik geloof zeker dat er veel tijd in gaat zitten, maar het is natuurlijk wel jammer. Ik zal proberen om deze nog op tijd af te maken.
Fijne dag en groetjes, Els

Anita zei

Er gaat inderdaad heel veel tijd inzitten. En ik snap het volkomen, dat je die tijd ook graag in het "maken" zelf wilt steken.
Dankjewel voor de challenges (ik heb helaas niet zo vaak mee gedaan) en heel veel plezier met je vrijgekomen tijd om zelf weer lekker aan de slag te gaan.

xxx Myra xxx zei

Ach wat jammer, maar wel begrijpelijk hoor!Ik zie je eigen creaties weer graag tegemoet!

Unknown zei

Ik snap het helemaal Bianca, ik merkte al regelmatig hoe je worstelt met je tijd om zelf een project af te maken. Het is idd erg jammer maar je hebt je bijdrage in crealand geleverd en deze tijd kun je nu lekker aan je eigen knutsels besteden. Dank je wel voor de uitdagingen en ik hoop weer te genieten van jouw unieke kaarten,

liefs Coby

Willy zei

Ik snap het volkomen, je stak er ook zichtbaar veel tijd en energie in door ook uitgebreid de werkjes van de niet bloggers in de spotlights te zetten. Heel unique en iets wat je siert dus daar mag je trots op zijn!
En wat sluit je het feestelijk af met deze prachtige kadootjes!!

Maddy zei

Wat dapper, Bianca, om aan te durven geven dat deze challenges je eigenlijk te veel tijd kosten.

Ik ben iemand niet zelf niet knutselt, maar altijd vol bewondering naar al die prachtige zelfgemaakte kunststukjes kijkt en me verwonder hoe die "zomaar" gemaakt worden. Ik denk...weet eigenlijk wel zeker, dat je in de loop van de jaren heel veel mensen hebt geinspireerd om dingen te gaan maken, waarvan ze dachten dat ze dat nooit zouden kunnen.

Leuk dat je het ook zo feestelijk afsluit en misschien neemt iemand het challenge-stokje wel van je over.

Marjan zei

Jouw initiatief vond ik geweldig! Ik heb helaas nooit meegedaan. Niet door gebrek aan interesse maar meer door gebrek aan tijd. Heb ze wel gevolgd en zag altijd mooie inzendingen. Petje af voor jou en je enthousiasme!
En inderdaad sluit je het goed af, dit zijn echt erg mooie prijzen!

Jeany zei

Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu stopt, er breken weer nieuwe uitdagingen voor jezelf aan, ik heb ook bij jou. Het eerst meegedaan aan een challenge, en ben sindsdien trouw blijven meedoen op een enkele keer na geloof ik. Dus ook ik werd en nog steeds word geinspireerd door jou challenges en je prachtige blog, bedankt Bianca..... En nu op naar nieuwe uitdagingen, voor jou alleen... Die je wel deelt met ons hé? ;)))

Iezie zei

Begrijpelijk dat je na al die tijd gaat stoppen. Er zijn weer andere dingen die op je pad komen en die ook tijd vergen. Heb niet zo heel vaak mee kunnen doen aan je challenge, maar ga wel proberen aan deze laatste challenge mee te doen. Veel succes met al je andere bezigheden.
Heel veel groetjes van
Ini

DEKAKADO zei

Dankjewel Bianca voor jouw super de super inspiratie met jouw challenge. Wel jammer dat je er mee stopt, maar ook begrijpelijk. Jij wilt iets goed presenteren en een ieder aandacht geven en daar ben je dan ook een kei in. Maar ga lekker heerlijk je eigen ding doen. Daar worden we dan ook weer door geinspireerd en blij van. Een fijn weekend gewenst.
Groetjes, Marleen.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat jammer dat je gaat stoppen. Maar ik ken het gevoel. Ik heb mijn challenge blog ook overgedragen vanwege de tijd die ik weer wil gebruiken om te knutselen en andere belangrijke zaken. Ik doe begin december afstand. Weet dus nog niemand....Behalve mijn team.
Veel succes met alle andere dingen! En het dosje hierboven is heel mooi!
En als je voor iedereen een troostprijsje wilt hebben, hierbij biedt mijn vriendin maar liefst 50% korting aan (die heb ik effe gebeld voor je) voor iedereen die een stempelbestelling doet bij ScrappyDoo, The Shop op Marktplaza . Dus zet het erbij in je bericht!

Regina de Koning zei

Ha Bianca, Heel jammer dat je gaat stoppen met de challenge. Maar ik begrijp je ook weer helemaal. Geweldig lief van je dat je het met zoveel cadeautjes wil afsluiten. Dank voor al je challenges. Enne zet 'm op met het maken van je eigen creaties.
Groetjes, Regina

CreativBär zei

Hoi Bianca,
wat jammer, dat je met de challenge gaat stoppen, ik heb elke challenge met heel veel plezier meegedaan en bij de laatste ben ik vergeten een post op mijn blog achtertelaten.... ik begrijp het, dat je niet genoeg tijd ervoor hebt... Maar misschien begin je over een tijde weer ermeer. Ik zul het leuk vinden :-)
Groetjes
Bianca