1 oktober 2012

Each Card is Unique challenge (31) oktober en november



De challenge deze maand is:
maak een "harmonica"kaart met minimaal 4 vlakken.
Hierboven kun je twee voorbeelden zien van een harmonicakaart met
5 vlakken (elk vlak is 5 x 6,5 cm).
Ik heb alleen de voorkant bewerkt, je kunt natuurlijk ook de achterkant ook bewerken.

Tip: om te voorkomen dat je (inkt)vlekken krijgt op de achterkant van je creatie, kun je het afdekken met papier/memoblaadjes.
Je kunt de achterkant ook bewerken met een brayer met inkt of sponsen.

Werkwijze van mijn voorbeelden:
  • vouw een strook papier een aantal keren om, gebruik hierbij eventueel een ril-hulpmiddel (ik gebruik altijd de embossingpen langs de snijrand van mijn snijapparaat)
  • restjes papier bij elkaar gezocht, op maat gesneden en geplakt
  • langs de randen en een beetje in het midden gesso lichtjes aangebracht met een sponsje
  • met verschillende templates en distressinkt figuren aangebracht over het papier
  • een tekststempel her en der gestempeld
  • een alfabet-template gebruikt om de letters op de vlakken te sponsen
  • op het bovenste voorbeeld heb ik 2 plaatjes van Crafty Individuals geplakt

Deze challenge loopt tot en met 30 november a.s., dit is dus een verlengde termijn.

Uitleg deelname challenge
Heb je een blog? Plaats dan een foto van jouw challenge-deelname op je blog en vermeld hierbij dat het gemaakt is voor de Each Card is Unique challenge. Het is de bedoeling dat je de kaart speciaal voor deze challenge gemaakt hebt (of mede voor deze challenge als de kaart met meerdere challenges mee kan doen).
Vermeld vervolgens de link naar jouw deelname (dus de link naar het betreffende blogbericht en niet de algemene link naar je blog) hieronder in het mr. Linky blok (achter "your url"). Op deze manier kunnen de andere deelneemsters door het klikken op je naam meteen op je blog de challenge-inzending bewonderen.

Heb je geen blog? Stuur mij dan per mail een foto van jouw challenge-deelname.
Aan het eind van de challenge zal ik de foto op mijn blog laten zien.

Aan het eind van de challenge zal ik uit de inzendingen van de bloggers er 1 of 2 uitkiezen en deze in de spotlight plaatsen, samen met uiteraard de inzendingen van niet-bloggers die ik per mail heb ontvangen.

Veel plezier met de challenge!


17 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

leuk leuk , ik ga probreren mee te doen!!!

Willy zei

Leuke challenge Bianca, mooie voorbeelden!!

Mieke zei

Wat een mooie voorbeelden!

Marit zei

Dit is leuk! Zoiets heb ik nog nooit gemaakt, uitdaging te over dus! Bedankt voor je prachtige inpiratie-kaarten!

Groetjes,
Marit

Christine zei

Wat een leuke challenge! Mooie voorbeelden heb je gemaakt!
Liefs
Christine

Unknown zei

wat een leuke challange Bianca, ga zeker een kaart maken
groetjes coby

Marleen Derweduwen zei

Héél mooie kaarten heb je gemaakt!

Anneke zei

Leuke uitdaging weer, heel mooie voorbeelden ook.

Marjan zei

Mooie voorbeeldkaartjes heb je gemaakt, erg gaaf allebei! Het model doet me denken aan het geboortekaartje van mijn kleindochtertje.

Wendy ten Hove zei

Wat een leuk idee een harmonica kaart! Zo val je zeker op op de verjaardagskast, hi hi! Mooie kleuren en lekker grote letters! Super!
Groetjes, Wendy

Yvonne zei

JAAAAAAAAA, de jarige die de onderste prachtige harmonica kreeg, dat ben ik! Hartstikke bedankt Bianca, je harmonica staat op de kast te pronken, ziet er heel leuk uit.
Lieve groetjes van Yvon

Unknown zei

Was heel leuk om te doen Bianca, vooral het kleine formaat, bijna ATC sprak me erg aan. Tot morgen bij Kate!

Connie Leman zei

Leuke challenge !! Ik heb er net mijn linkje ook bij geplaatst :)

Groetjes, Connie

Els zei

Ik heb mijn linkje ook geplaatst.
en ik was helemaal vergeten om te vertellen dat je voorbeelden zo leuk zijn.
Groetjes, Els

Regina de Koning zei

Ik heb mijn link geplaatst. Bedankt voor het steeds weer organiseren en bedenken van nieuwe uitdagingen. Succes met het maken van nieuwe creaties. Geniet !!

Janine zei

De eerste keer dat ik meedoe en helaas dus ook de laatste keer:-(

Groetjes Janine

CreativBär zei

Hoi Bianca,
te laat maar ik wil jullie dit kaartje toch nog laten zien ;-)
Groetjes
Bianca