6 september 2012

Actuele workshopagenda


Voorbeeldkaarten, check.
Planning, check.
Site updaten, check.
Nieuwsbrief versturen, check.
Mails versturen, check.
Tweet, check.

Tsja, en dan hoort daar natuurlijk ook een berichtje op mijn blog bij! Check ;)

Toen het afgelopen tijd eindelijk zomer werd, ben ik bezig geweest met de voorbeeldkaarten voor de najaarsworkshops die ik ga geven. Werkt echt verkoelend, die stempels met sneeuwvlokken ...

Het kan zijn dat je eerder hebt aangegeven dat je het leuk zou vinden een nieuwsbrief te ontvangen, maar dat je die nu niet hebt ontvangen. Tsja, ik was een beetje te enthousiast bezig met mijn adressenboek in outlook, dat ik de hele distributielijst voor de nieuwsbrief heb verwijderd... ohoh

Ik heb 7 voorbeeldkaartjes (voor 4 soorten kaarten) gemaakt die ik nu natuurlijk nog niet kan laten zien.
Bij één kaart die we gaan maken, ga ik de techniek van Hermine Koster (zoals beschreven in Art Specially nr. 12) gebruiken. Van de twee voorbeeldkaarten laat ik hieronder 2 previews zien en ik hoef daar natuurlijk niet bij te vertellen hóe leuk het was om die techniek uit te voeren met kerststempels!
Meer informatie over de workshops die ik ga geven kun je vinden op mijn site: www.eachcardisunique.com

3 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

ben nu natuurlijk onwijs nieuwsgierig geworden naar de gemaakte creaties, dat snap je zeker wel. Ziet er al zeer goed uit.
Lieve groetjes Marja

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Helaas woon je te ver weg, anders kwam ik graag eens kijken! Succes ermee.

Petra Tillmann zei

Jammer dat er maar zo'n klein stukje te zien is... succes met je workshops!