26 augustus 2012

Maand art journals

24 x 24 cm
Ik loop een beetje achter met mijn maand art journals... ik was van plan om elke maand een art journal over die maand te maken. Inmiddels is het al bijna september en ik heb pas kort geleden de art journals voor april en mei gemaakt ohoh ...

Hierboven zie je de art journal voor de maand mei. Ik heb me nu eens creatief uitgeleefd met cijfers in plaats van met mijn neus in m'n studieboek te zitten :) Ik heb de ondergrond gemaakt met zwarte en bruine dylusionspray om zo een beetje een schoolbord-effect te creëren. Daarover met witte acrylverf en een template de cijfers aangebracht. Verder uiteraard de Art Journey stempel gebruikt van het jongetje dat aan het schrijven is, deze heb ik met wit embossingpoeder gedaan. Mijn twee washi-tapejes gebruikt, beetje correctie-rol aangebracht voor accentjes in het schrijfgedeelte, een paar uitgestanste letters, paperclip en het resultaat vond ik best leuk!

Hieronder zie je de art journal voor de maand april. Eigenlijk bleef ik een beetje steken op de maand april. Maar ik mocht pas met mei verder gaan als ik april af had :) Ik heb de achtergrond gemaakt met dylusionspray, verschillende kleuren naast elkaar. Verslagje van het Art Speciallyweekend en wat fotootjes erbij, beetje doodlen en klaar (zo gauw als ik het hier omschrijf was het niet gedaan...). Zo. Nu mocht ik verder met mei :)
24 x 24 cm
En dan nu aan de slag met juni ...

15 opmerkingen:

Willy zei

Super leuk project, mooi gedaan ook!

Els zei

Heel erg mooi gemaakt en heerlijke kleuren ook.
Leuk als jezelf iets oplegt dat je niet verder mag dan dat april af moet zijn.
Fijne avond en groetjes, Els

Gery zei

Twee fraaie werkstukken hoor!
Knap om dit naast je studie nog voor elkaar te krijgen, want er gaat toch, vlgs. mij, heel wat werk in zitten.
Nou, je kunt met een gerust hart naar juni en ik ben benieuwd.
Groetjes Gery

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Knap dat je je projekt weer hebt opgepakt. Komt helemaal goed denk ik. Leuk idee Bianca.
En knap dit nog te doen naast je studie.
groetjes Marja

Regina de Koning zei

Prachtig werk. Ik doe het je niet na. Succes ook met je studie.
Groetjes, Regina

Christine zei

Jij bent een bezige bij Bianca! Ik bewonder dat je dit allemaal doet, prachtig is het!
Liefs
Christine

Marjan zei

Soms neem je je dingen voor, vervolgens komt er niks van, ik ken dat wel. Nou ja, geen punt van maken, je kunt niet alles tegelijk. Studie is ook belangrijk. Je pagina's zijn i.i.g. zeer geslaagd, leuk effect geven de cijfers en het schoolbordeffect. Ook de tweede pagina vind ik mooi, leuk die stroken!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Je mag dan wel achterlopen met je pagina's Bianca, maar die je hier laat zien zijn wel erg mooi...wat een bijzondere details, lekker om te kijken en zien!

hartelijke groetjes, Alie :-)

Yvonne zei

Wat een super leuke pagina Bianca! Het schoolbordeffect vind ik heel goed gelukt. Je hebt je schoolgevoelens goed vastgelegd nu je zelf even niet met je hoofd in de studieboeken zit. Veel leuke details te zien, leuke kleurencombinaties!
Lieve groetjes van Yvon

Gerdine zei

Vooral de bovenste met alle cijfers vind ik erg gaaf! Mooie projecten en succes met de volgende maanden!

Iezie zei

Hallo Bianca,
prachtige Art journals heb je gemaakt. Leuk die met dat zogenaamde schoolbordenverf. Erg goed gelukt.
Je zomerse kaart ziet er ook echt zomers uit. Prachtig.
Door drukte ook wat minder blogcommentaren kunnen geven. Weet jij alles van. Hoe gaat het met de studie? Alles nog naar wens.
Wens je nog een fijne avond en veel succes.
Heel veel groetjes van,
Ini

DEKAKADO zei

Alles 1 voor 1 en dan komt het ook af. Prachtig wat je hebt gemaakt. Ook leuk om te hebben voor de toekomst. Kun je terugkijken met een voldaan gevoel.
Groetjes, Marleen.

Anoniem zei

Beide pagina's zien er prachtig uit

Wendy ten Hove zei

Ha ha, ja, heerlijk om naast het werken met cijfers, soms ook creatief te kunnen zijn met cijfers! Ik heb ook een periode op het werk achter de rug, waarbij het bijna alleen maar om cijfers draaide, nu weer dingen gaan maken! Ik (we) kom trouwens snel terug op je workshop mail, hoor, nog even wat dingetjes afstemmen!
Fijn weekend!!
Liefs, Wendy

Petra Tillmann zei

Kan me voorstellen dat het lastig is om alles bij te houden. Zeker die pagina's, want daar zit veel werk in. Ziet er mooi uit allebei, Bianca!