8 januari 2012

Craftroom


Na een paar weken kasten uit elkaar halen, in elkaar zetten, muur schilderen, gaten dichten, dozen inpakken en uitpakken is het nu helemaal af, mijn nieuwe craftroom :)

Zo zag het er eerst uit:


Hoe het was, was natuurlijk ook al helemaal geweldig en ik realiseer me goed dat menigeen graag zo'n kamer zou willen hebben. Maar als ik een workshop gaf, moest ik mijn bureau verslepen en een los bureau uitklappen, verslepen en kijken hoe het het beste stond, dat kostte elke keer tijd, energie en het kwam de meubels niet ten goede. Verder lag standaard mijn laptop bedolven onder de knutselspullen en wilde ik graag twee bureaus om de spullen te kunnen laten liggen en om een aparte plek voor de laptop te hebben.

Toen ik van mijn oom en tante twee expedit-kasten (die ik zelf in de toekomst wilde gaan aanschaffen) kon overnemen gingen de ontwikkelingen voor de nieuwe indeling opeens sneller dan snel en na een paar weken is dan dit het eindresultaat:

 
Nu hebben jullie een indruk waar mijn creaties ontstaan :)

Dit was even een berichtje tussen de art journal-berichten door. Morgen volgt het art journal-bericht deel 3, in totaal zijn het 6 uitgebreide blogberichten. Met bij de 6e, de laatste, een bijzondere gebeurtenis erbij!

25 opmerkingen:

Anneke zei

Heel mooi Bianca en ook erg praktisch denk ik! En erggggggg netjes ook :)

Inge zei

Whaaaaaa....wat een ruimte en wat een BUREAU!!!! Daar droom ik van :-) Heel veel plezier ervan, dat komt ons bloggers ook ten goede ;-)

Regina de Koning zei

Wauw, ja dat wordt bij mij vast iets als de kinderen (over velen jaren) het huis verlaten.
Geniet ervan en wat ziet het er netjes uit!!
Groetjes, Regina

Jolette zei

Wow wat een mooie ruimte!
Blijft het zo netjes?

Mieke zei

Heel mooi! En lekker veel plaats! Ik ben al even verwonderd als alle anderen over de orde daar ;-)

DEKAKADO zei

Is dat de kamer, waar ik heb gezeten?
Niet te geloven.
Waar ik zat was het ook al zo mooi. Maar dit komt zo uit een boek. Wat een inspirerende ruimte. Gefeliciteerd.
Zo'n donkerrode muur hou ik van en leuk met die lijsten met kaarten (van jezelf) aan de muur.
Hoop er ooit nog eens een keer te zitten. :-) Groetjes, Marleen.

Jeany zei

Jevhebt gelijk, het is een pracht kamer. En zo professioneel. Schrik maar niet van mijn kamer volgende week. Haha. Meis het moet een genot zijn daar te knutselen. En die kasten , geweldig!

Kim zei

Het was even of ik naar mijn eigen hobbykamer zat te kijken. Helemaal top zijn de Expedit kasten je kan er zoveel in kwijt en die twee werkplakken zijn ideaal. Ik spreek dus uit ervaring.
Veel plezier in je nieuwe hobbykamer.

Groetjes van Kim

Vera zei

wowwwwwwwwww prachtig zeg!!!

Margot zei

wauw! ik ben jaloers! ;)

xxx Myra xxx zei

prachtig Bianca!!!!!!

Marit zei

Mooi Bianca, heerlijk die kasten, zoveel opbergruimte! En wat is je kamer netjes.....oeh...das toch niet altijd zo he? Ik ga me schamen voor mijn kamer, dat is echt een vuilnisbelt vergeleken met jouw foto's!

Groetjes,
Marit

Iezie zei

Hallo Bianca,
Het is weer gelukt, ik kan weer reacties achterlaten. Gelukkig.
Wat een mooie en vooral opgeruimde kamer heb je gekregen. Prachtig met die donkerrode muur.
Je art journals van de top 2000 zijn hardstikke leuk. Wat een werk en creativiteit. Ga zo door!
Heel veel groetjes en een fijne avond,
Ini

Judith zei

Wowowow die ruimte! En zo netjes!
Super, ik weet nu waar jij je creativiteit op papier zet.
Vandaar dat er zo veel mooie en bijzonder gemaakte kaarten ontstaan.

Je art-journal is ook top!

Nu mijn blogpauze voorbij is, kom ik natuurlijk weer elke keer kijken.
Groetjes Judith

Yvonne zei

WAUW!!! Wat een prachtruimte is het op deze manier geworden. Alles zo mooi geordend, netjes op geruimd, ruim, licht, waaaaaaanzinnig die kasten van je tante!
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal blij mee bent.
Geniet er lekker van, en veel plezier in je nieuwe knutselonderkomen!
Lieve groetjes van Yvon

mariëtte zei

super, en zo netjes opgeruimd...
Geniet er van na het harde werken!

Cornelie zei

Wauw, strak, netjes, ruim, héérlijk!! Leuk om te zien!!
Groetjes cornelie

Anoniem zei

Schitterend!

Els zei

Dat ziet er super mooi uit Bianca en nog zo netjes ook. Daar zal wel snel verandering in komen. (lol)
Heerlijk wat een ruimte zo en ook voor je workshops natuurlijk. Erg mooi geheel.
Groetjes Els

Linda zei

Heel knap gedaan! Wat een prachtige en vooral nette kamer! Je zal er nog veel knutselplezier beleven. Geniet ervan!
Groetjes,
Linda

Dymphie zei

wat SUPERMOOI en GROOT (en NETJES sprak opperhoofd rommelmaken)
Bianca, hier zit iemand stikjaloers te zijn op jouw opbergkunde :)

Geniet er van, dat gaat zeker lukken!
gretjes, Dymphie

Wendy ten Hove zei

Heerlijk! Mooie kamer heb je zo, Bianca! Handig die kasten zo naast je werkplek, dan heb je alles bij de hand. En de rode muur vind ik helemaal super! Erg mooie kamer zo!! Vele plezierige uurtjes gewenst daar!
Groetjes, Wendy

Gerdine zei

Hierbij vergelen is mijn craftroom echt één grote puinhoop! Heerlijk werken lijkt het me in zo'n ruimte, met zoveel opbergmogelijkheiden! Mooi plekje, Bianca en ik hoop dat je er heel veel fijne crea-uren in mag beleven!

Lieneke zei

Wat een prachtige hobbykamer heb je gekregen en zo netjes.(zoals je al zei) ;-) Die Expeditkasten zijn ideaal hè? Lang leve Ikea!

Marit zei

Ben even aan het 'bijlezen' op je blog en woooohooo... ik hou toch zo van posts die foto's van craftrooms/ateliers/studios laten zien! Nu mijn zoon het huis uit is, komt er voor mij in de toekomst ook een eigen ruimte. Dat moet eerst een flinke re-organisatie worden op de bovenverdieping (iets waar we nog even geen tijd voor hebben nu) maar ik ben lekker al wel overal aan het rondkijken voor 'tips en trucs'... ik heb genoten van je foto's!