25 september 2011

Cadeautjes


Van de week heb ik 10 cadeautjes gemaakt voor 10 vriendinnen die ik al jaren ken via internet en waarmee ik gisteren weer een super leuke dag heb gehad.

Ik heb zakjes bestempeld met een bloem van Artemio (?) en een tekststempel van Hero Arts. De bloem heb ik accentjes gegeven met stickles. Het labeltje is bestempeld met stempels van Hero Arts.

De (tekst)stempels geven al een beetje aan wat er in de zakjes zou kunnen zitten ... bloembolletjes!

Nog een close-upje:


Voor de gastvrouw van deze dag hadden we met z'n allen twee leuke creatieve boekjes die ik namens ons allen in stijl heb ingepakt:


Ik heb hiervoor één van de leuke stempels op de stempellap van Art Specially 2011 gebruikt en hier garen omheengewikkeld (gelukkig had ik het garen dat ik nooit gebruik nog niet weggegooid;)...) en aangevuld met 2 knoopjes.

Als je op de foto's klikt krijg je ze groter in beeld en zijn de details beter zichtbaar.

17 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Bianca wat is dit leuk, mooi en apart. Prachtig gemaakt en heel fijn om kado te krijgen. Ook de verpakking van de boekjes is gaaf.
groetjes en fijne zondag
Marja

Anneke zei

Wow, Bianca, die zakjes zijn een echte eye-catcher! Zo mooi gecombineerd: tekst, bloem en label. Helemaal aangepast aan de leuke inhoud ook! De boekjes vind ik ook heel stijlvol ingepakt, klasse!

Anita zei

Schitterend Bianca!!!
Dat zal wel heel erg in de smaak zijn gevallen bij je vriendinnen!!

Els zei

Wauw Bianca dit ziet er zo leuk en verrassend uit. Heel leuk om zo een kadootje te ontvangen.
Gaaf met die kaartjes garen en zo.
Fijne zondag en groetjes van Els

Margot zei

ziet er zeer goed uit!

Judith zei

Hallo Bianca,
Je hebt er prachtige cadeautjes van gemaakt. Heel mooi bestempeld en de inhoud lekker voorjaar.
Super mooi heb je boekjes ingepakt. Geweldig om te krijgen!
Fijne zondag,
groetjes, Judith

Regina de Koning zei

Hoi Bianca,
Wat een leuke cadeautjes. Weer een creatief idee. Mooie stempel en kleuren heb je gebruikt. Dat zal iedereen vast heel leuk gaan vinden.
Veel plezier en fijne zonnige zondag en een mooie week toegewenst.
Groetjes, Regina

Jeany zei

super leuk en zo lief, meid ze zullen je vast omhelsen, mooi!!!!!

Kim zei

Wat een ontzettend leuke cadeautjes.

Groetjes van Kim

Christine zei

Origineel idee en héél, héél mooi! Ook je cadeautje is leuk verpakt!
Liefs
Christine

Marjan zei

Heel heel mooi gedaan, ze zien er zo professioneel uit dat je ze zo in een bloemenzaak zou kunnen aantreffen. Ook het cadeautje is geweldig gedaan.

Groetjes, Marjan

Wendy ten Hove zei

Och, wat ziet dit er weer tiptop verzorgd uit, zeg! Geweldig leuk gedaan!! Die bloem op de zakjes is erg mooi, heb je tien verschillende kleuren gemaakt? Ziet er erg mooi uit, ook de cadeautjes zo, leuk!!
Groetjes, Wendy

Anneke Klaas zei

En ik was één van die ontvangsters en het is in het echt nog mooier!!!

Yvonne zei

Ziet er bijzonder mooie en leuk uit! De inhoud is altijd goed, en bovendien denken ze dan nog een keer aan je als die bolletjes de grond uitkomen en in bloei staan.
Erg leuk cadeauzakjes!
Groetjes van Yvon

Marit zei

Wat heb je superleuke pakjes gemaakt Bianca! Bijna zonde om uit te pakken!

Liefs,
Marit

Maddy zei

Ik mocht ook een van die pakjes ontvangen en hoewel ik de creativiteit van Bianca al veel langer ken, stond ik weer verbaasd wat voor moois ze ervan gemaakt had, echt prachtig om te ontvangen!!

martina's kaartjes zei

wat is dit leuk ! heel eenvoudig en toch stijlvol, mooi
grtjs, martina
x