1 april 2011

Inzendingen Each Card is Unique – challenge 13 (maart)

Wat een leuke kaarten/tag hebben jullie weer gemaakt voor de challenge! Mooie, leuke en originele kaarten, zo verschillend en zo leuk om te zien! Helemaal geweldig omdat ik weet dat sommige van jullie de maskertechniek nog niet kenden of nog niet zo vaak hadden gebruikt, en dan toch meedoen, dat is een dubbele challenge.

kaart van Esther: super vrolijk kaartje, mooie aparte kleurencombi, prachtige achtergrond ook, leuk vlindertje dat echt een lentegevoel geeft, heel erg leuk!
tag van Regina: prachtige tag, geweldig leuk idee om het meisje op het gebakje te laten zitten en zo mooi uitgevoerd, prachtig en dan die kevertjes die ook wel een hapje van het gebakje willen nemen... heel leuke tag!
kaart 1 van CreativBär Bianca: zo leuk om te zien dat Bianca zo creatief met haar stempels is omgegaan om zo toch met de maskertechniek te kunnen werken, super!
kaart 2 van CreativBär Bianca: een heel leuk kaartje omdat het zoveel diepte geeft de tekst achter de engel, het maakt de kaart lekker vol en erg mooi!
kaart van Cilia: ik ben helemaal weg van deze kaart omdat ik deze stijl nog niet eerder heb zien maken door Cilia en de kleuren en combinatie van de stempels en het grappige hondje, super.
kaart van Myra: erg mooi gemaskerd, prachtige combi van stempels, een mooi geheel is geworden, prachtig!(het lintje is een stempel!)
kaart van (Deka)Marleen: maskeren? wat is dat? Geweldig leuke kaart is het geworden, echt een kaart waar je even goed naar kijkt van hoe is dat gemaakt?
kaart 1 van Janine: heel erg mooi, zachte kleuren, prachtige combi van de achtergrond met de bloemenstempel en de bloem, heel erg mooi en wat een leuke tekst!
kaart 2 van Janine: prachtige kaart met collage van stempels, heel erg mooi gemaakt, prachtig geheel samen!

Ik wil jullie bedanken voor jullie enthousiaste deelname en leuke reacties op mijn maskertechniek-uitleg. Ikzelf vind het altijd best wel even werk, stempelen, nog een keer stempelen en dan uitknippen etc etc maar het maakt de kaart altijd wel mooi af, wat voller, geeft vaak mooi diepte aan de kaart dat het extra werk wel de moeite waard is.

De challenge voor april is al voorbereid, maar de voorbeeldkaartjes kan ik pas morgenochtend laten zien omdat ze al een bestemming hebben en ik ze niet te vroeg op mijn blog wil zetten, dus morgen meer info over de nieuwe challenge!

3 opmerkingen:

Anneke zei

Stuk voor stuk mooie kaarten!!

Jolanda zei

wat mooi!!!

CreativBär zei

Zo veel prachtige kaartjes :-)
Het is altijd leuk aan de challenge meetedoen, men kan altijd iets van leren. Hartelijk bedankt ervoor
Groetjes
Bianca