13 april 2011

Een kaartje geïnspireerd door een taartje


Na het zien van de leuke ideeën op de blog the pink couch en op de blog van BlogBlom ben ik aan de slag gegaan met het papier van Eline's huis, wat knoopjes en een achtergrondje gemaakt met gesso. Ik had eerst een te grote cupcake getekend die niet op de kaart paste :) maar al gauw had ik een cupcake naar m'n smaak...
De achtergrond gemaakt met gesso heb ik aangevuld met roosjes gestempeld met pumice stone en nog 2x met tumbled glass het tekstje Happy Birthday gestempeld om het blauwe een beetje terug te laten komen.

Ik weet niet of ik dit taartje een beetje té gedecoreerd vind;) maar vrolijk is het wel en weer eens een héél ander taartje uh kaartje!


p.s. het kaartje lijkt natuurlijk niet heel erg op die heerlijke taart van van de week, maar ik vond de titel wel erg leuk:)

12 opmerkingen:

Jeany zei

oh wat leuk, nou deze cupcake is heel erg goed gelukt Bianca, en ik vind het een hele vrolijke kaart geworden, geweldig!! En ja, leuke blog was dat hé van die pink dame ☺? grusse von mir, Janine

Tineke zei

Prachtig gemaakt Bianca!
Je hebt je fantasie goed gebruikt!
Groeten uit Franeker, Tineke

xxx Myra xxx zei

wat een snoepje eh taartje....!!!

Jolette zei

Ziet er heerlijk uit!

Wendy ten Hove zei

Hi Bianca!

Hij is om op te vreten!!

Groetjes, Wendy

Jolanda zei

en wat een taartje,super!!

Petra Tillmann zei

Wat een vrolijk taartkaartje! Heel leuk gedaan!

DEKAKADO zei

Wat een leuke kaart met een lekker gebakje.Prachtig!

Inge zei

Heeeeeerlijk kaartje :)

Els zei

Heel mooi kaartje en ook de andere creaties vind ik erg mooi.
Groetjes Els

Betty zei

Geweldig leuke kaarttaart!
En wat een mooie papier he? Daar ben je vast verlekkerd mee aan de slag gegaan...

CreativBär zei

Bianca,
ik vind de kaart heel erg mooie geworden, leuk idee :-)
Groetjes
Bianca