25 april 2011

Challenges for You (SBN)


Lange tijd geleden heb ik me aangemeld bij Scrapbook Nederland. Omdat ik altijd van die leuke challenges voorbij zag komen bij M@rjan. Nu eindelijk heb ik een keer meegedaan met de challenge, dit keer was het een layout-challenge:


Dit is het kaartje dat ik gemaakt heb:
(even op de foto klikken, dan is de foto scherper)

Ik vond het een erg lastige layout omdat ik de ovale vorm zo aanwezig vond, ben niet zo van de ovale vormen, maar goed, dat is dan ook een leuke uitdaging. Ik heb voor dit kaartje gebruik gemaakt van een nieuw papierblokje wat ik voor mijn verjaardag heb gekregen en van de 2 egelstempeljes van Darcies, een setje dat ik met m'n allerlaatste centen gekocht heb op de AS-beurs. Omdat ik het toen een beetje kaal vond heb ik met de stippelstempel wat stippels aangebracht op het ovale gedeelte en later ook nog op de kaart zelf. De egeltjes heb ik ingekleurd met distressinkt. Het linker egeltje is iets te enthousiast gekleurd maar zoals ik ook altijd tegen mijn workshopdeelneemsters zeg, het is handwerk :) en geheel tegen mijn perfectionisme in heb ik het dan ook niet overgedaan :)

De idee voor de ronde vormen/bloemetjes heb ik op verschillende blogs gezien en heb het nu zelf een keer geprobeerd. Je knipt rondjes in verschillende maten, bewerkt ze met een paperdistresser (of gewoon verfrommelen), het randje bewerken met distressinkt en dan op elkaar plakken. Ik was er langer mee bezig dan verwacht, maar wel erg leuk!

19 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

heel erg mooi!!!!

Petra Tillmann zei

Wat een schattig kaartje met die egeltjes!

Jolette zei

Erg leuk!
Vooral die rondjes.
Lijkt net of je ze erop gestikt hebt!

Jeany zei

is je goed gelukt Bianca, en ja de bloemkes zo maken vond ik ook zo leuk. Ik vind dat je challenge geslaagd is en ..... leuk om te lezen dat jij ook wel eens worstelt met een challenge, hahaa, grusse von hier, Janine

Anneke zei

Erg moooi geworden je bloemetjes!! Leuk kaartje!

Inge zei

Mooie combi van papier, lief stempeltje en de rondjes!

mariette zei

wat een leuk kaartje

Anoniem zei

Leuk kaartje ! Die egeltjes zijn erg lief ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

Monique zei

Wat een prachtige kaart, leuk die bloemetjes, geeft een mooie effect. Bedankt voor je deelname aan CFY!

DEKAKADO zei

Wat een prachtige kaart. De rondjes lijken gestikt op de naaimachine. Mooi resultaat. Bedankt voor je inspirerende reaktie op mijn blog.

Regina de Koning zei

Wat een beauty van een kaart. Lieve zachte kleuren. Die rondjes zijn geweldig. Suc6. Groetjes Regina

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Een erg mooie en geslaagde challenge Bianca. Erg leuke kaart met de egeltjes en de ovale vormen staan prima.
groetjes Marja

Anoniem zei

Errug leuk, dat kaartje.
groeten
Mazina (SBN)

Annemieke zei

Heel erg gaaf gedaan! vind de kleine egeltjes ook super schattig!
Groetjes, Annemieke

Wendy ten Hove zei

Oh, wat een leuke kaart! die egeltjes zijn super, zeg en de bloemen heel erg mooi gelukt! Lekker zachte kleurtjes! Helemaal leuk!
Groetjes, Wendy

Anoniem zei

Love the card, especially the flowers... they look really artistic!

Jann-will zei

Lief kaartje, de bloemen zijn leik gedaan, groetjes Wilma

Brendaxx zei

ik vind het een geweldig kaartje! En zó snoezig dat plaatje van die 2 egeltjes!
Groetjes,Brenda

Brenda Roggeveen zei

Wat een lieve egeltjes! Mooie kaart geworden! En wat super leuk dat je meedoet met een Challenge van CFY!